ماجرای تشویق 4 دقیقه ای و استقبال از فیلم «شان پن» در جشنواره کن

فیلم جدید شان پن با عنوان «روز پرچم» شنبه شب در جشنواره فیلم کن برای اولین بار دیده شد.
تصویر ماجرای تشویق 4 دقیقه ای و استقبال از فیلم «شان پن» در جشنواره کن

به گزارش سایت خبری پرسون، با اولین اکران فیلم «روز پرچم» ساخته جدید شان پن در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱، از این فیلم به خوبی استقبال شد.

حضار در سالن نمایش فیلم چهار دقیقه ایستاده این فیلم را تشویق کردند. پن که برای اولین بار دخترش دیلن فرانسیس پن را در این فیلم در نقش اصلی به کار گرفته، از استقبال حضار متاثر شد و نزدیک بود مثل مت دیمون به گریه بیفتد.

پن در این فیلم هم کارگردان است و هم بازیگر و در نقش جان فوگل یک سارق بانک و هنرمند قلابی بازی می‌کند. این شخصیت روز ۱۴ ژوئن متولد شده و همین الهام بخش عنوان فیلم شده است.

دیلن در این فیلم در نقش دختر این سارق بازی کرده که خبرنگاری فعال است که سعی دارد روابط آشفته با خانواده‌اش را ترمیم کند.

پن در برابر تشویق تماشاگران فیلمش گفت: برای داشتن این گروه بازیگران، این همکاران سازنده، این تماشاگران و به ویژه این دختر؛ متشکرم.

«روز پرچم» بر مبنای خاطرات جنیفر فوگل در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است. این فیلم برای پن یک فیلم خانوادگی محسوب می‌شود و برادر کوچکتر دیلن نیز نقش برادر کوچکتر شخصیت وی را در فیلم بازی کرده است.

با این حال همه از فیلم راضی نبودند و شماری از تماشاگران در نیمه دوم فیلم که سرعت آن کمتر می‌شد سالن سینما را ترک کردند و یکی از تماشاگران معتقد بود که فیلم وحشتناکی بوده است.

فیلمنامه این فیلم را جف باترورث نوشته و دنی مودر همسر جولیا رابرتز به عنوان مدیر عکاسی فیلم حضور داشته است.

این فیلم قرار است از ۲۰ آگوست در سینماهای آمریکا اکران شود.

322866

مطالب مرتبط