ارسال کمک‌های موسسه خیریه نیکان ماموت به مردم سیستان و بلوچستان

مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی از این مجموعه برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم سیستان وبلوچستان خبر داد.
تصویر ارسال کمک‌های موسسه خیریه نیکان ماموت به مردم سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون، کرونای دلتا بر استان محروم سیستان و بلوچستان چمبره زده و در حال مکیدن خون مردمش می‌باشد. کرونای جهش یافته موسوم به دلتا یا همان ویروس هندی فشار بی‌سابقه ای را بر مردم شهرها و روستاها وارد آورده و تاب تحمل را از کودکان ربوده است.

نازک فردوس، مدیرعامل نیکان ماموت با اشاره به بحران کرونای هندی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خیریه نیکان ماموت اینبار نیز همچون گذشته که پیشقدم در امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از بحران بود آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان و خیرین اعلام کرده است تا این کمک‌ها را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های ضروری ناشی از ویروس، آنهم در شرایط دشوار اقتصادی جامعه که مشکلاتی را برای مردم در حوزه معیشت خانواده ایجاد کرده و مجبورند با بیماری منحوس و ویروسی مقابله کنند که هر روز جهش می‌یابد، مشارکت خیرین و نیکوکاران می‌تواند مشکل گشا در این بخش باشد.

مدیر عامل خیریه نیکان افزود: در این بحران از سوی سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر، شهرها و مناطق سیستان و بلوچستان بین موسسات خیریه، در راستای امداد رسانی منظم تقسیم شده اند. مسئولیت امداد رسانی به شهرهای زهک، هیرمند و فنوج به عهده موسسه خیریه نیکان ماموت است و به زودی آبرسانی به روستای زهک را هم در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: همچنین از لحظه ای که در این مناطق اوضاع بحرانی اعلام شد خیریه نیکان اقدام به جمع آوری اقلام و کمک‌های مردمی کرده و با انتشار فراخوانی تحت عنوان #هموطن_تو_هم_همراه_شو دایره جمع آوری کمک‌ها را گسترش داد.

ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺧیﺮیﻪ ﻧیکﺎﻥ ﻣﺎﻣﻮﺕ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮﺩ: موسسه خیریه نیکان ماموت با حمایت حامیان خود و کمکهای مردمی تاکنون تعداد 3000 بسته شامل ماسک، مایع دستشویی، ژل ضدعفونی و صابون، بسته بندی و آماده نموده است که به هر کدام از شهرهای زهک، هیرمند و فنوج 1000 بسته ارسال می‌گردد. بعلاوه تعداد 6 عدد اکسیژن ساز پرتابل، 5 ویلچر، 13000 دستکش لاتکس و لیوان یکبار مصرف نیز به کلینیکهای سه منطقه ارسال خواهد شد.

اهدایی نقدی حامیان عزیز تا کنون مبلغ 1,845,034,804 ریال بوده و مبلغ 115,654,804 ریال باقیمانده که با توجه به لیست احتیاج بیمارستان‌ها و کلینیک‌های این شهرها موارد مورد نیاز مجددا خریداری خواهد شد.

گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تا کنون انجام داده است، آشنا شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امدادرسانی در بحران و کمپین #هموطن_تو_هم_ همراه_شو با شماره 021-22176001 تماس حاصل فرمایند.

وب سایت: www.nikancharity.org

322814