رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان خبر داد:

معرفی نفرات برتر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف

رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان از معرفی نفرات اول تا سوم مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در زنجان خبر داد.

تصویر معرفی نفرات برتر  چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدتقی فاتحی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ تیرماه در سالن همایش‌های حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات ۶۰۰ نفر از شهرستان‌های مختلف استان زنجان ثبت‌نام کرده بودند.

فاتحی نژاد با اشاره به اینکه در بخش آقایان، سعید دویران، علی قنبری و حسین اسکندری نفرات اول تا سوم رشته ترتیل معرفی شدند، ادامه داد: در رشته حفظ کل نیز علی غلام‌آزاد اول و محمدامین نجفی دوم شد و امیرحسین احمدی و مصطفی محمدی به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان گفات: در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز حمید جهانشاهلو و داود حسنی‌پناه به ترتیب مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

او بابیان اینکه مهدی نوری، مسعود محمودآبادی و زین‌العابدین احمدی نفرات اول تا سوم رشته حفظ ۱۰ جزء بودند، افزود: در رشته حفظ ۵ جزء محمد میرزایی به عنوان نفر نخست معرفی شد.

فاتحی نژاد ادامه داد: علیرضا عتیق‌زاده، یوسف قنبری و مهران خالقی موفق به کسب عناوین اول تا سوم در رشته قرائت تحقیق شدند و حسین قبادی نفر اول رشته اذان شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان گفت: در بخش بانوان نیز رقیه حسنلو، فائزه احمدی و نسیبه علی‌محمدی در رشته ترتیل به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

او گفت: در رشته حفظ ۵ جزء مریم عزتی‌فرد، زهره عالی‌فر و شهلا نصیری اول تا سوم شدند. همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء معصومه پیرمحمدی، فرزانه یعقوبی و نرگس سپهری رتبه‌های اول، دوم و سوم را از آن خود کردند.

فاتحی نژاد افزود: معصومه زلفخانی، خدیجه شهبازی و میناعظیمی عناوین اول تا سوم رشته حفظ ۲۰ جزء را به دست آوردند. در رشته حفظ کل رقیه مرادلو، فاطمه کابلی و مریم محمدی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و معصومه دانایی، معصومه کاج و معصومه شامی نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

322599