به باور یک عده از جامعه XRP پرونده Ripple در مقابل SEC اندکی کمرنگ شده است

از وقتی که هیچ خبری از طرف جامعه ریپل درمورد پرونده آنها با SEC ( کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) منتشر نشده است، یکی از کاربران توییتر مارتین والک (Martin Valk) در توییتی تعدادی از افراد جامعه ریپل را تگ کرد که معمولا آنها خبرهایی درمورد این پرونده را منتشر میکردند و اظهار نگرانی کرد که شاید دعوی بین ریپل و SEC درپشت درهای بسته ادامه داشته باشد.
تصویر به باور یک عده از جامعه XRP پرونده Ripple در مقابل SEC اندکی کمرنگ شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، افرادی را که والک (Valk) در توییت خود تگ کرده شامل وکلایی همچون جرمی هوگان (Jeremy Hogan) و جیمز فیلان (James K. Filan)، و همچنین بنیانگذار پورتال Crypto-Law.us آقای جان ای دیتون (John E. Deaton).

والک از اینکه احتمالا آنها خبرهایی دارند و یا اطلاعاتی است که از عموم مردم پنهان میکنند، اظهار نگرانی کرد.

ترجمه توییت : خطاب به افراد تگ شده؛ شاید فقط من اینطور فکر میکنم اما احتمال میدهم پرونده ریپل با SEC اندکی کمرنگ شده است.

کی قرار است ما دوباره از طرف قاضی چیزی بشنویم ؟ آیا اطلاعاتی بدست آمده یا پشت درهای بسته به کار خود ادامه میدهند؟

یکی از افرادی که کامنت گذاشته بود، اشاره کرد به توییتی که در صفحه توییتر James K. Filan سنجاق شده بود، که نشان میدهد طبق جدول رویدادهای برنامه ریزی شده دعوی طرح شده آژانس نظارتی علیه ریپل میباشد.

همانطور که از این جدول مشخص است، مهلت تعیین شده برای یافتن واقعیت و امور کارشناسی، تا آخر ماه آگوست (9 شهریور) و اواسط اکتبر (مهر) میباشد.

همانطور که قبلا توسط وبسایت U.today گزارش شده بود، غول سرمایه گذاری فینتک (fintech) دو وکیل دیگر برای کار روی این پرونده استخدام کرده است.

نیکول تاتز (Nicole Tatz) از شرکت حقوقی Cleary Gottlieb Steen & Hamilton LLP برای اثبات حقانیت مدیر اجرایی فعلی بردلی گارلینگهاوس (Bradley Garnlighouse) در دادگاه وکالت خواهد کرد.

سارا جی پروستکو (Sarah J. Prostko) از موسسه حقوقی Paul, Weiss, Rifkind, Wharton & Garrison از کریستوفر لارسن (Christopher Larsen)، بنیانگذار ریپل و مدیرعامل اسبق دفاع خواهد کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع : U.today

322172