مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در طرح‌های گردشگری اردبیل

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: براساس طرح‌های سرمایه‌گذاری امسال پیش‌بینی می‌شود تا بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در بخش گردشگری استان اردبیل سرمایه‌گذاری شود.

تصویر سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در طرح‌های گردشگری اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز ۱۵ تیر ۱۴۰۰ اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در سطح استان بر اساس طرح‌های اجرایی امسال ۱۰ هزار و ۷۱۶هزار میلیارد ریال بوده که با این حجم از سرمایه‌گذاری تحول مهمی در بخش گردشگری استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل حجم سرمایه‌گذاری انجام شده بر اساس طرح‌های افتتاحی در سه‌ماهه نخست امسال را ۳۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در سطح استان حمایت‌های لازم را از فعالان این بخش انجام می‌دهیم.

او از پیگیری برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد و گفت: طرح‌های مختلفی در حوزه گردشگری استان در حال اجرا بوده که بهره‌برداری از آنها زمینه برای رونق اقتصادی در استان را فراهم خواهد کرد.


321675