کنایه هواداران استقلال به وزارت ورزش:

حالا می‌توانید قانون ممنوعیت جذب خارجی‌ها را لغو کنید!

از حاشیه های جذاب فضای مجازی در رابطه با عقد قرارداد رسمی آندره آ استراماچونی با باشگاه الغرافه، شوخی طرفداران استقلال با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است.
تصویر حالا می‌توانید قانون ممنوعیت جذب خارجی‌ها را لغو کنید!

به گزارش سایت خبری پرسون، به یاد داریم در شروع فصل جاری لیگ برتر و در تابستان ۱۳۹۹ وزارت ورزش با توجه به گرانی قیمت ارز و تعدد بیش از حد پرونده های فوتبالی در دادگاه فیفا، مقررات جدیدی وضع کرده و به باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ دسته یک اعلام شد حق به خدمت گیری مربی و بازیکن خارجی ندارند.

این شرط درست در روزهایی مطرح شد که مدیران وقت باشگاه استقلال ادعا می کردند برای بازگرداندن استراماچونی به استقلال به توافق نهایی دست پیدا کرده و می خواهند او را برگردانند. به یاد داریم استراماچونی هم در آن برهه ابراز تمایل کرده بود تا دوباره هدایت استقلال را در دست بگیرد اما او و وکیلش پاستورلا با اشاره به مقررات جدید "عدم جذب مربی خارجی" این امر را غیر ممکن دانستند. استراماچونی هم رسماً گفت که دوست داشت برگردد اما با این قوانین جدید نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

حالا در فضای مجازی طرفداران استقلال با طعنه به اتفاقات تابستان سال گذشته اعلام کردند با عقد قرارداد استراماچونی با الغرافه مدیران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال دیگر می توانند مقررات عدم جذب مربی و بازیکن خارجی را لغو کنند. هواداران استقلال معتقدند این قانون برای این وضع شد که استقلال نتواند استراماچونی را به ایران برگرداند.

ناگفته نماند؛ از چندی پیش نیز این احتمال مطرح شده بود که شاید برای فصل بعد قانون منع استفاده از بازیکن و مربی خارجی برداشته شود.

منبع: خبرورزشی

310823