کارشناس رسانه در گفت وگو با پرسون:

بزرگ‌ ترین پیام انتخابات 1400؛ همدلی، همبستگی وعشق به میهن در مردم ما زنده است

بزرگ‌ترین پیام انتخابات ۱۴۰۰ این بود که همدلی، همبستگی و عشق به میهن و مام میهن در کشور و در مردم ما هنوز زنده است. این‌که پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی و با همه مشکلات و فشارها از سوی استکبار و ضد انقلاب، مردم هنوز بر آرمان‌ها و اهداف خود پایبند هستند نشان می‌دهد که انقلاب و جمهور اسلامی ایران از لحظات بسیار قوی برخوردار است و این همان نکته‌ای است که برای غربی‌ها و ضد انقلاب خارج‌نشین بسیار دردناک است.
تصویر بزرگ‌ ترین پیام انتخابات 1400؛ همدلی، همبستگی وعشق به میهن در مردم ما زنده است

زهیر اصفهانی کارشناس رسانه در گفت وگو با سایت خبری پرسون، در خصوص عصبانیت ضدانقلاب‌ها و فحاشی و حق رأی فردی مردم ایران عنوان کرد: انتخابات ۱۴۰۰ و حضور قریب به ۵۰ درصد از مردم کشور در این انتخابات با همه مشکلات، گلایه‌ها و ایراداتی که به وضعیت معیشت و مسائل جاری کشور داشتند، نشان داد که تمام تلاش‌ها و شانتاژهای ضدانقلاب‌ و رسانه‌های غربی برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران پوچ و بیهوده بود.

اصفهانی ادامه داد: رفتارهای خارج از ادب و شئونات اخلاقی و انسانی که از سوی ضد انقلاب در کشورهای اروپایی نسبت به ایرانیان شرکت کننده در انتخابات مشاهده کردیم، نشان می‌دهد که مسئله آزادی بیان و آزادی انتخاب در این کشورها تنها یک طبل تو خالی است و فقط در جایی که به نفع‌شان باشد از آن حمایت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همین کشورها در مسائل مشابه و در انتخابات، سیاست‌های بسیار سختگیرانه و به صورت غیرمستقیم سیاست پیشگیرانه‌ای دارند که نشان می‌دهد اگر ما بخواهیم در این مسائل به سمت آن‌ها جذب شویم جز یک خیال باطل آینده‌ای برای کشور ما نخواهد داشت.

این کارشناس رسانه در پایان اظهار داشت: بزرگ‌ترین پیام انتخابات ۱۴۰۰ این بود که همدلی، همبستگی و عشق به میهن و مام میهن در کشور و در مردم ما هنوز زنده است. این‌که پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی و با همه مشکلات و فشارها از سوی استکبار و ضد انقلاب، مردم هنوز بر آرمان‌ها و اهداف خود پایبند هستند نشان می‌دهد که انقلاب و جمهور اسلامی ایران از لحظات بسیار قوی برخوردار است و این همان نکته‌ای است که برای غربی‌ها و ضد انقلاب خارج‌نشین بسیار دردناک است.

310465