مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)خبر داد؛

۴۷۸طرح اقتصادی توسعه کارآفرینی در قزوین

سید مهدی میر غفاری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درقزوین گفت: تا کنون ۴۷۸طرح اقتصادی توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی با ظرفیت اشتغال ۱۴۶۸ نفر را در استان به بهره برداری رسیده است.
تصویر ۴۷۸طرح اقتصادی توسعه کارآفرینی در قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مهدی میر غفاری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قزوین اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و همه گیر شدن این ویروس و تعطیلی بسیاری از مشاغل آزاد طبق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای جوانان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)استان قزوین کار خود را با اجرای ۴۷۸ طرح اقتصادی و اشتغال زدایی و ۳ پروژه ی عمرانی و زیر بنایی آغاز کرد.

مهدی میرغفاری اذعان کرد: تا کنون ۴۷۸طرح اقتصادی توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی با ظرفیت اشتغال ۱۴۶۸ نفر را در استان به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان در رابطه با پوشش بیمه ۵۰۰۰۰ منزل روستایی افزود: تا به امروز ۵۰۰۰۰ منزل روستایی در استان به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تحت پوشش کارگزاری بیمه برکت قرار گرفته است.

این مسئول در آخر از اجرای ۳ پروژه ی عمرانی و زیر بنایی به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد و افزود:۳ پروژه عمرانی و زیر بنایی به ارزش ۳ میلیارد ریال در حال بهره برداری است و به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

309515