گلایه مردم دزفول از استخدام‌های فامیلی در شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: استخدام‌های فامیلی و بی‌ضابطه در مجموعه شهرداری، موجبات گله‌مندی شهروندان را از این نهاد به وجود آورده است.
تصویر گلایه مردم دزفول از استخدام‌های فامیلی در شهرداری

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، سید مصطفی عظیمی فر پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول با موضوع رسیدگی به تقاضای بازنشستگی شهردار اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته تقاضای شهردار دزفول مبنی بر تکمیل سنوات و بازنشستگی به دست ما رسید و ما آن نامه را در صحن شورا قرائت کردیم و امروز مقرر شد که این موضوع در دستور کار شورای شهر قرار بگیرد.

وی افزود: از استانداری خوزستان استعلام گرفته‌ایم و استانداری نامه‌ای ابلاغ کرد که در نامه استانداری به ما آمده است: یکی از شرایط قانونی خدمت شهردار، استعفای کتبی با تصویب شورای شهر است و چنانچه شهردار استعفا را به صورت کتبی تقدیم کند، شورای شهر در اولین جلسه باید موضوع را بررسی و پس از حصول نتیجه، سرپرست شهرداری را انتخاب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول عنوان کرد: از روزی که درخواست بازنشستگی شهردار به دست شورای شهر رسیده، شورای شهر اجازه نداد تا فضای شهر با اخبار جنجالی و ایجاد حواشی، ملتهب شود تا این دو ماه باقی‌مانده از کار شورای پنجم در آرامش جلو برود.

عظیمی فر اضافه کرد: اعضای شورای شهر در این روزها با مدیریت صحیح شرایط وارد حاشیه نشده‌اند و اجازه نمی‌دهند که افرادی از بیرون بخواهند در راستای این موضوع چیزی را برای ما دیکته کنند چرا که شورای شهر خود به درستی مسیر قانونی این موضوع را به سرانجام خواهد رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه استخدام‌های فامیلی و بی‌ضابطه در مجموعه شهرداری موجبات گله‌مندی شهروندان را از این نهاد به وجود آورده است، افزود: این امر باعث آزار مردم به ویژه قشر جوان و تحصیل‌کرده شده است‌.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول یادآور شد: بنده سعی کردم همواره از این موضوع دوری کنم و با شجاعت اعلام می‌کنم که فرد به خصوصی را به استخدام شهرداری در نیاورده‌ام و اگر رسانه‌ای از بنده نامه‌ای دال بر تقاضای استخدام یکی از بستگان یا آشنایان در شهرداری دارد می‌تواند آن را منتشر کند.

عظیمی فر گفت: به نمایندگی از همه اعضای شورای شهر از تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار و عوامل شهرداری قدردانی می‌کنیم و امیدوار هستیم که بتوانیم در این روزهای پایانی با همکاری شهرداری در آرامش، خدمات‌رسانی به شهروندان را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: از تلاش آن دسته از اصحاب رسانه که در راستای اعتلای شهر قدم بر می‌دارند، قدردانی می‌کنم اما در این بین هستند معدود افرادی که به دنبال مسموم کردن فضای شهر هستند که قطعاً حساب این تعداد قلیل از سایر خبرنگاران که همواره عادلانه و منصفانه قلم می‌زنند، جدا است.

منیع:مهر

309426