اختصاص هشت هکتار زمین برای احداث ترمینال فرودگاه دزفول

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری دزفول گفت: هشت هکتار از زمین‌های پایگاه چهارم شکاری برای ساخت ترمینال بار مسافر فرودگاه دزفول اختصاص یافت.
تصویر اختصاص هشت هکتار زمین برای احداث ترمینال فرودگاه دزفول

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، عبدالحسین پوررکنی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: پس از سال‌ها کش و قوس و درخواست‌های ستاد مشترک برای واگذاری اراضی به منظور احداث ترمینال فرودگاه دزفول، با پیگیری‌های نماینده، فرماندار و مجموعه شهرداری حدود هشت هکتار زمین از اراضی پایگاه هوایی در کنار جاده دزفول اندیمشک به منظور احداث ترمینال، سردخانه و پایانه‌های بار مسافر برای فرودگاه دزفول اختصاص یافت.

وی افزود: شهرداری دزفول با اختصاص این زمین اقدام به خرید آن و مشارکت در ساخت ترمینال کرده و با پرداخت قسط اول زمین به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال مقدمات تحویل زمین انجام و بقیه قیمت کارشناسی زمین در ۲ قسط در ماه‌های مرداد و بهمن ماه پرداخت می‌شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری دزفول گفت: امید است به زودی زمین تحویل و مقدمات دعوت سرمایه گذار در ترمینال و بار مسافر دزفول انجام شود.

فرودگاه دزفول به مردم شهرهای دزفول و اندیمشک سایر شهرهای شمالی خوزستان خدمات‌رسانی می‌کند. این فرودگاه در پایگاه چهارم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع شده است.

منبع:ایرنا

307693