ایلان ماسک به اخلال در بازار رمزارزها متهم شد

اگرچه قیمت بیت کوین همچنان در محدوده 30000 دلار قرار دارد، اما کارشناسان بازار ارز دیجیتال خاطرنشان می کنند که چشم انداز بلند مدت وجود دارد.

تصویر ایلان ماسک به اخلال در بازار رمزارزها متهم شد

به گزارش سایت خبری پرسون، الکس مشینسکی (Alex Mashinsky)، بنیان‌گذار و مدیرعامل پلتفرم وام دهی سلسیوس (Celsius)، به کوین تلگراف گفت بیت کوین به ۱۶۰,۰۰۰ دلار یا احتمالا کمی پایین‌تر از آن برسد و این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱(1400) هنوز اوج خود را ندیده است.

او با اشاره به اصلاح بیت کوین پس از لمس اوج قیمتی خود گفت: وقتی قیمت سریعا خیلی بالا می‌رود، بازار مجبور به اصلاح است. توییت‌های من در مارس و فوریه(اسفند و فروردین) را ببینید که گفتم بازار می‌ریزد و اصلاحی در راه است. من ۳۰,۰۰۰ دلار را پیش بینی کردم.

وی معتقد است ایلان ماسک قصد کمک به جامعه ارز دیجیتال را ندارد و تنها به دنبال دستکاری بازار است. او می‌گوید ماسک مانند یک توریست در بازار ارز دیجیتال است.

مشینسکی در پایان نیز گفت: ثروتمندترین مرد جهان به دنبال مبادله ماشین‌های تسلا با بیت کوین است. این معامله به نفع کیست؟ شما وقتی تسلا می‌خرید ارزش آن کمتر از مبلغی می شود که برای آن پرداخته اید، اما بیت کوین به افزایش ارزش خود ادامه می دهد. بنابراین این معامله برای ایلان ماسک خوب است، اما برای شما خوب نیست.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

309017