معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد:

روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه ها


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای اردیبهشت تا پایان خرداد امسال ۳۰ کیلومتر از راه های استان همدان روکش آسفالت شده است.
تصویر روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه ها

مسعود رستمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفت وگو با سایت خبری پرسون گفت: ارتقاء کیفی رویه آسفالت محورهای استان در دستور کار و راه ها بر اساس نوع و شدت خرابی ها به ترتیب در اولویت ترمیم و بهسازی قرار دارند.

وی افزود: ارتقاء ایمنی راه های استان همدان از مهمترین وظایف این اداره کل بوده و در همین زمینه از ابتدای اردیبهشت ماه ۳۰ کیلومتر روکش و از ابتدای سال جاری نیز بیش از ۱۲۸ کیلومتر لکه گیری هندسی و ۷۸۱ کیلومتر خط کشی در محورهای استان همدان انجام شده است.

رستمی ادامه داد: تاکنون عملیات روکش آسفالت در محورهای همدان-تهران، همدان-بیجار، ملایر-بروجرد، نهاوند- کرمانشاه، خلیل کرد- پهنه بر، صراقی- چشمه ماهی و فامنین- قزل آباد انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: این عملیات تا پایان فصل کاری در سایر محورهای استان نیز ادامه خواهد داشت.

رستمی یادآور شد: لکه‌گیری، خط کشی، شانه سازی، ایمن سازی حاشیه راه، نصب تابلوی اخطار و اجرای روشنایی در گردنه‌ها و دیگر مناطق راه‌های این استان از دیگر اقدامات این اداره کل است.

308807