بازیکن مس:

از نظر تاکتیکی خیلی بهتر از پرسپولیس بودیم!

دروازه‌بان مس رفسنجان تاکید کرد قبل از گل برتری پرسپولیس خطای هند اتفاق افتاده است.
تصویر از نظر تاکتیکی خیلی بهتر از پرسپولیس بودیم!

به گزارش سایت خبری پرسون، داوود نوشی‌صوفیانی با اشاره به شکست مس رفسنجان مقابل پرسپولیس گفت: با آنالیز خیلی خوبی وارد این مسابقه شده بودیم و می‌خواستیم پس از سه هفته دوباره امتیاز بگیریم و به برتری برسیم که متاسفانه یک اشتباه داوری مانع از نتیجه‌گیری ما شد. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی، اما تنها هدف ما شکست دادن این تیم بود که برای لحظه به لحظه این دیدار برنامه داشتیم و به نظرم از نظر تاکتیکی خیلی بهتر از آنها بودیم.

او ادامه داد: در نیمه اول پرسپولیس هیچ موقعیت جدی نداشت و من به‌عنوان دروازه‌بان تیم می‌گویم فقط دو بار روی ارسال‌ها دروازه ما تهدید شد، اما قبول دارم که در نیمه دوم کار سختی داشتیم و پرسپولیس به‌خاطر این که یک مدعی جدی قهرمانی است، بی‌محابا حمله می‌کرد تا به گل برسد و به همین خاطر ما مجبور شدیم کمی عقب بنشینیم که متاسفانه روی یک اشتباه داوری هم گل خوردیم.

دروازه‌بان مس رفسنجان که واکنش‌های خوبی مقابل پرسپولیس داشت و روی یک صحنه بحث برانگیز داوری دروازه‌اش باز شد، در خصوص لحظه به ثمر رسیدن گل مهدی عبدی عنوان کرد: آن صحنه مشکوک در صَدُم ثانیه اتفاق افتاد و قاعدتاً من به‌عنوان یک دروازه‌بان فقط به فکر خروج خوب و گرفتن تو بودم، اما کاملا مشخص بود که توپ به دست مهاجم پرسپولیس برخورد کرد و او به کمک دست، توپ را جلوی پای خود انداخت و با من تک به تک شد، وگرنه تو مدافع ما این موقعیت را دفع می‌کردند.

نوشی‌صوفیانی یادآور شد: تصاویر تلویزیونی کاملاً نشان می دهد که مهدی عبدی با دست توپ را کنترل کرد. این صحنه دقیقا روبروی کمک داور دوم بود و به راحتی می توانست هند را بگیرد، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که پرچم نزد؛ به نظرم او در این صحنه تمرکز نداشت و شاید صحنه را ندید ولی همه کارشناسان داوری عنوان کردند که قبل از گل پرسپولیس خطای هند اتفاق افتاده است.

او تاکید کرد: پرسپولیس تیم قابل احترامی است، اما به‌نظرم اگر آن هند اتفاق نمی‌افتاد، آنها تا صبح هم نمی‌توانستند گل بزنند و این نکته را هم بگویم اگر ‌خوش‌شانس بودیم و کمی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم روی سه موقعیت عالی که داشتیم، به گل برسیم.

منبع: ورزش۳

308638