خوردبین:

اسکوچیچ باید بماند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس قهرمانی این تیم در سوپرجام فوتبال کشور را حق سرخپوشان دانست.
تصویر اسکوچیچ باید بماند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود خوردبین درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال کشور با پیروزی مقابل تراکتور، اظهار داشت: از قهرمانی پرسپولیس خیلی خوشحال شدم. به نظرم این قهرمانی حق این تیم بود. الان کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی در تیم پرسپولیس هستند و خوشحالم که روند موفقیت این تیم ادامه دارد.

وی در مورد اینکه پس از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام رسول خطیبی به حالت کنایه‌آمیز این قهرمانی را به وزارت ورزش تبریک گفته است، عنوان کرد: عیبی ندارد، رسول هم جوان است و یک حرفی زده است. بالاخره او تیمش باخته و تحت فشار بوده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این تیم باید در جام حذفی نیز بار دیگر مقابل استقلال قرار بگیرد، گفت: قطعاً بازی خوبی خواهد شد. ان‌شاءالله در آن مسابقه هم پرسپولیس برنده خواهد شد و یک جام قهرمانی دیگر هم در جام حذفی به دست خواهد آورد.

خوردبین در ادامه درباره پیروزی‌های تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز تصریح کرد: تیم ملی در این چهار بازی آخر فوتبال خوبی بازی کرد. به نظرم این تیم ما یکی از قدرتمندترین تیم‌های چند سال اخیر کشورمان است. اسکوچیچ مربی خوبی است و کمک‌های خوبی مثل کریم باقری و وحید هاشمیان را هم در کنارش دارد. این دو نفر از بهترین‌ها هستند و من خیلی به آنها علاقه دارم. فدراسیون الان باید به تیم ملی کمک کند تا در مرحله بعد بتواند حریفان را شکست دهد و به جام جهانی صعود کند.

وی در واکنش به این موضوع که شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال قصد دارد سرمربی جدیدی را جایگزین اسکوچیچ کند، گفت: این اتفاق اصلاً به صلاح تیم ملی نیست. اسکوچیچ باید همچنان سرمربی تیم ملی باشد. الان که تیم ما موفق بوده و هیچ ایرادی در کار اسکوچیچ نیست، باید اجازه دهند او کار خودش را انجام دهد و در آینده اگر ایرادی در کارش پیدا کردند آن موقع می‌توانند تغییرش شوند.

تسنیم

307949