حمایت کریم باقری از سرمربی تیم ملی

کریم باقری در حمایت از اسکوچیچ گفت: در این مدت شاهد تلاش های اسکوچیچ بودم. او شناخت خیلی خوبی از فوتبال ایران دارد و برای تماشای بسیاری از بازی‌های لیگ برتر وقت می گذارد و مرتب شرایط بازیکنان را ارزیابی می‌کند.
تصویر حمایت کریم باقری از سرمربی تیم ملی

به گزارش سایت خبری پرسون، قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام و البته شرایط تازه تیم ملی ایران، مهمترین محور بحث های کریم باقری در این مصاحبه است. ببینیم مرد بی حاشیه پرسپولیس و تیم ملی در این باره چه می گوید:

*سوپرجام یک تک بازی بود و هر دو تیم شانس قهرمانی داشتند. خدا را شکر ما در نهایت قهرمان شدیم و طبیعتاً جام گرفتن احساس خوبی به همه ما می‌دهد. از خوشحالی هواداران پرسپولیس خوشحال هستیم و هدف مجموعه پرسپولیس، خوشحالی هواداران است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

*در این مورد برخی از بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کردند و گفتند جام گرفتن عادی شده است. من بابت همین مصاحبه ها و این نوع گفتمان به آنها تذکر دادم. قهرمان شدن به هیچ عنوان آسان نیست و بعضی صحبت‌ها نمی‌تواند در شأن باشگاه پرسپولیس باشد. وقتی یک تیم می‌خواهد قهرمان شود، باید کل مجموعه زحمت بکشند و اینطور نیست که خیلی ساده قهرمان شویم. من از بچه ها میخواهم هرگز چنین مصاحبه‌هایی انجام نداده و نگویند که قهرمانی عادی شده است. بعضی مصاحبه ها میتواند شأن پرسپولیس را پایین بیاورد.

*دوست ندارم در مورد رسول خطیبی صحبت کنم. هر فردی اگر حرف می زند یا مصاحبه می‌کند، خودش باید پاسخگو باشد و مسئولیت حرف هایش را به گردن بگیرد.

*وقتی به هر حال این قهرمان می‌شود، بازیکنان خوشحال هستند و شادی می‌کنند. به هر حال این طبیعی است که بازیکنان خوشحالی کنند و کنعانی زادگان هم از قهرمانی تیمش خوشحال بود. این اتفاقات اصلا بد نیست و نباید به صورت منفی تعبیر شود. کنعانی پسر با جنبه ای است و فوتبالیستی است که در این چند سال به خوبی پیشرفت کرده و جایگاه خوبی در تیم ملی و پرسپولیس دارد.

خبر ورزشی

307789