استاندار زنجان:

۸۰ معدن و 300 پهنه معدنی به جمع معادن افزوده می‌شود

استاندار زنجان با بیان اینکه تا ۲ ماه آینده ۸۰ معدن به تعداد معادن استان زنجان افزوده می‌شود، گفت: ۳۰۰ عرصه معدنی بدون تخریب محیط‌زیست به پهنه‌های معدنی اضافه خواهد شد.

تصویر ۸۰ معدن و 300 پهنه معدنی به جمع معادن افزوده می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در شورای راهبری توسعه مدیریت استان زنجان گفت: جو مدیریتی در استان زنجان باید به سمت توسعه این استان میل داشته باشد و این امر میسر نمی‌شود مگر با استفاده از مدیران جوانی که مرد میدان باشند.

او بهره‌مندی از مدیران و معاونان جوان در ادارات را مورد تاکید قرار داد و افزود: در تربیت مدیران جوان باید دقت شود کسانی که اهل برنامه‌ریزی هستند، هوش بالایی دارند، بسیار فعالند و انگیزه لازم و دغدغه استان زنجان را دارند وارد چرخه مدیریت کنیم چرا که عنوان سال هم با چنین مدیرانی محقق می‌شود.

او روزمرگی را آفت مدیریت خواند و داشتن نقشه راه را مهمترین عامل حرکت رو به جلوی برنامه‌های مدیران دانست و ادامه داد: اگر در تولید اتفاقات خوبی افتاد به خاطر همین نقشه راه بود و تا ۲ماه آینده ۸۰ معدن به تعداد معادن و ۳۰۰ پهنه معدنی بدون تخریب محیط‌زیست به عرصه‌های معدنی افزوده می‌شود که موجب افزایش ظرفیت معادن و اشتغال خواهد شد.

استاندار زنجان یکی از مدیران پا به کار را که با اقدامات جهادی موجب افزایش صادرات استان زنجان در سالی که کشور کاهش صادرات را تجربه می‌کرد مدیرکل گمرک برشمرد و گفت: در پایان سال گذشته استان زنجان ۲۱ درصد در صادرات، ۲۴ درصد در واردات و ۴۳ درصد در ورود موقت کالا افزایش داشت که گمرک سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشت.

او حضور پر رنگ و حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را ستود و مردم را پیروز واقعی آن دانست که نقشه‌های شیاطین را نقش بر آب کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

307941