تلاش فدراسیون کشتی برای پرداخت پاداش 4 ملی پوش

فدراسیون کشتی در حال رایزنی است تا هر چه زودتر پاداش ۴ ملی‌پوش جدید کشتی آزاد و فرنگی از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شود.
تصویر تلاش فدراسیون کشتی برای پرداخت پاداش 4 ملی پوش

به گزارش سایت خبری پرسون، کمیته ملی المپیک برای ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند و همچنین ملی پوشان هر رشته پاداش و حقوق در نظر گرفته است.

در کشتی، افرادی که تکلیف‌شان از قبل مشخص شده بود، موفق به دریافت پاداش خود شده‌اند اما 4 نفری که با حضور در تورنمنت زیلکوفسکی و پیت لانسکی لهستان حضورشان در المپیک را قطعی کردند، هنوز این پاداش را دریافت نکرده‌اند.

پیش از این جام بین المللی، حضور رضا اطری در 57 کیلو، مرتضی قیاسی در 65 کیلو و حسن یزدانی در 86 کیلوی آزاد به همراه علیرضا نجاتی در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو در المپیک مشخص شده بود که با نظر سرمربیان دو تیم، مدعیان سه وزن آزاد و یک وزن فرنگی قرار بود در لهستان محک بخورند. در نهایت مصطفی حسین خانی در 74 کیلو، محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوی کشتی آزاد به همراه امین میرزازاده در 130 کیلوگرم فرنگی ملی پوش المپیک شدند.

حالا فدراسیون کشتی در حال رایزنی برای دریافت پاداش این کشتی گیران از سوی کمیته ملی المپیک است. به نظر علاوه بر 30 میلیون تومان پاداش ملی پوش شدن، چند ماه حقوق نیز به آنها تعلق خواهد گرفت.

307899