فرماندار ماهنشان:

تسهیلات ویژه به پرورش‌دهندگان ماهی ارائه می‌شود

فرماندار ماهنشان از ارائه تسهیلات ویژه برای پرورش دهندگان ماهی در ماهنشان خبر داد و گفت: بیمه مزارع پرورش ماهی در دستور کار قرار گرفته است.

تصویر تسهیلات ویژه به پرورش‌دهندگان ماهی ارائه می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، جلیل جزونقی در مورد مدیریت قطعی برق در شهرستان ماهنشان اظهار کرد: طی جلسه‌ای با حضور توزیع برق و جهادکشاورزی تاکید شده نباید قطعی برق موجب خسارت پرورش‌دهندگان ماهی شود.

وی با بیان اینکه مزارع پرورش ماهی حتما باید برق اضطراری داشته باشند که در مواقع حوادث برق نیز با مشکل مواجه نشوند تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شده تا در مواقع قطعی برق اگر واحدی دچار خسارت می‌شود بلافاصله از طریق اتحادیه پرورش‌دهندگان ماهی جهت برقراری برق واحد مورد نظر اقدام شود.

فرماندار ماهنشان در ادامه با تاکید براینکه جهادکشاورزی مکلف شده برای پرورش‌دهندگان ماهی برای خرید ژنراتور تسهیلات ویژه‌ای ارائه دهد ادامه داد: تا به امروز مشکلی در حوزه پرورش ماهی به فرمانداری گزارش نشده است.

وی همچنین به موضوع بیمه مزارع پرورش ماهی تاکید کرد و افزود: حضور و مشارکت بیمه در حوزه پرورش ماهی ضعیف است.

جزونقی با بیان اینکه بیمه مزارع پرورش جزو برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان ماهنشان است افزود: در خصوص جلوگیری از متضرر شدن پرورش‌دهندگان در اثر بیماری و یا سایر حوادث احتمالی بیمه مزارع پرورش ماهی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بیمه به این حوزه با قدرت وارد شده و با حضور بیمه جلوی خسارت‌های احتمالی و متضرر شدن پرورش‌دهندگان گرفته ‌شود.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه پرورش ماهی در دستور کار قرار دارد ادامه داد: در حوزه تولید خوراک سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده و همچنین سرمایه‌گذاری در تولید بچه‌ ماهی و ایجاد واحدهای فرآوری برنامه‌ریزی شده است.

منبع: موج رسا

307883