نورالهی توپ را در زمین باشگاه انداخت!

هافبک پرسپولیس بعد از بازی برابر تراکتور صحبت هایی را مطرح کرد موجب تعجب مدیران پرسپولیس شد.
تصویر نورالهی توپ را در زمین باشگاه انداخت!

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد نورالهی هافبک ملی پوش پرسپولیس در پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در سوپر جام که منجر به قهرمانی سرخ پوشان شد در گفتگویی با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قراردادش همه چیز را به مدیران پرسپولیس مرتبط دانست و گفت بروید از مدیران باشگاه بپرسید. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود هافبک سرخ ها برای ماندن در پرسپولیس با مدیران این تیم به توافق رسیده است.

طرفداری در این خصوص نوشت: نورالهی در حالی این ادعا را مطرح کرد که هفته هاست باشگاه پرسپولیس به طرق مختلف چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی از بازیکنان تمدیدی درخواست کرده تا در باشگاه حاضر شده و برای تمدید قرارداد در فصل آینده مذاکره کنند. مسئولان باشگاه پرسپولیس حتی به این دعوت ها هم بسنده نکرده و از طریق رسانه ها و حتی فضای مجازی نیز خواهان حضور بازیکنان در محل باشگاه شده اند. اما جالب اینجاست که بازیکنان نه تنها دعوت باشگاه برای تمدید قرارداد را نادیده گرفته اند بلکه نورالهی به عنوان کاپیتان تیم نیز به راحتی از این سوال طفره رفته و مدعی است باشگاه باید در این مورد پاسخگو باشد. پاسخی که باعث شد تا مدیران پرسپولیس خود را برای یک شطرنج تکراری آماده کنند. شطرنجی که چند سالی است در پرسپولیس تکرار می شود.

بازیکن دوست دارد به تیم های خارجی برود، اما باشگاه را مقصر می داند و توپ را در زمین باشگاه می اندازد تا هواداران، مدیران را عامل اصلی جدایی ها تلقی کنند و در صورتی که بخواهند بعد از ۶ ماه یا یک فصل به پرسپولیس برگردند، هوادار آنها را با آغوش باز بپذیرد. باید دید نوراللهی از موضعش کوتاه می آید یا مسأله دیگری در میان است؟

خبر ورزشی

307680