مصباحی‌مقدم:

رئیسی دولت فراجناحی تشکیل می‌دهد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رئیسی معتقد به تشکیل دولت فراجناحی است، گفت: با تشکیل دولت فراجناحی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت اعتلای نظام و رفع مشکلات مردم استفاده شود.

تصویر رئیسی دولت فراجناحی تشکیل می‌دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، با اشاره به انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب، گفت: رئیسی در ابتدای ثبت‌نام خود را کاندیدای مستقل دانست و در برخی نطق‌ها اشاره کرد تیم همکار او از کسانی خواهد بود که دارای شایستگی و کارآمدی لازم است.

وی ادامه داد: رئیسی از ظرفیت‌ها بدون توجه به جریان سیاسی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد او کسانی که ظرفیت نخبگی، توانمندی و تجربه داشته باشند را در دولت خود به کار خواهد گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن امیدواری از اینکه انتخاب رئیسی موجب تحول در مدیریت کشور شود، افزود: همچنین شاهد اجرایی شدن شایسته‌سالاری باشیم و دست در دست هم کشور را در سایه نظام جمهوری اسلامی پیش ببریم.

مصباحی‌مقدم با اشاره به اینکه رئیسی معتقد به تشکیل دولت فراجناحی است گفت: این مفهوم در اساس‌نامه جامعه روحانیت مبارز بازنگری شد و امیدواریم وی با روی کار آمدن بر ریاست قوه مجریه و با تشکیل دولت فراجناحی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت اعتلای نظام و رفع مشکلات مردم استفاده کند.

منبع: مهر

307257