پیام تبریک رئیس خانه صنعتکاران ایران به آیت الله رئیسی

رئیس خانه صنعتکاران ایران به آیت الله رئیسی، منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
تصویر پیام تبریک رئیس خانه صنعتکاران ایران به آیت الله رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله رئیسی دامت افاضاته

سلام علیکم
بی تردید تصاویر بی نظیر حماسه بزرگ و تاریخی مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات روز گذشته تا ابد بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی، یک بار دیگر جلوه گاه عزم و اراده پولادین ملت شریف ایران اسلامی و بی اعتنایی به یاوه گویی های استکبار جهانی به ویژه شیطان بزرگ بود.

حضوری که در عین گلایه مندی و انتقاد به شرایط موجود و وضعیت معیشتی مردم نشان از بلوغ سیاسی آحاد جامعه داشت.

خانه صنعتکاران ایران با سابقه بیش از ٢٣ سال فعالیت اقتصادی، 8000 واحد صنعتی عضو به عنوان یک مجموعه مردم نهاد در عرصه صنعت، معدن، کشاورزی و اقتصاد تولیدی آمادگی دارد تا تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود را که توسط یک تیم منسجم و جوان از نخبگان سراسر کشور و هزاران ساعت نفر تهیه و تدوین گردیده است را در اختیار حضرتعالی و یا تیم مورد اعتمادتان قرار دهد.

همچنین با عنایت به فراجناحی بودن این مجموعه هدف اصلی ما تحقق شعار تولید، مانع زدایی و پشتیبانی همه جانبه از واحدهای تولیدی است و در این راستا از اولین روز کاری دولت سیزدهم، مطالبه گری تولیدکنندگان کشور را بر اساس دغدغه ها و نیازهای جامعه، تعهد و تخصص و برنامه های تبیین شده توسط جنابعالی در ایام تبلیغات و بخصوص در حوزه مدیریت کلان کشور و صنعت و سایر مواردی که بهر نحوی با این مجموعه در ارتباط است را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

والسلام علیکم و رحمة

سید علیرضا بنی هاشمی
رئیس خانه صنعتکاران ایران

307173