توضیحات سرمربی معترض درباره قرارداد مربی ایتالیایی

این روزها سرمربی تیم استقلال از وضعیت موجود در باشگاه گله مند است و مصاحبه های متعددی علیه مدیریت باشگاه و هم چنین وزارت ورزش داشته است.
تصویر توضیحات سرمربی معترض درباره قرارداد مربی ایتالیایی

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد مجیدی دیروز خبر داد در قرارداد گابریل پین دستیار ایتالیایی وی بندی تنظیم شده است که بر این اساس وی حق شکایت به دادگاه بین المللی ورزش یا همان CAS را نخواهد داشت. این در حالی است که بر اساس ماده ۱۱ آیین نامه انضباطی، داخلی ها هم می توانند به نشانه اعتراض به آراء صادره از سوی رکن های قضایی فدراسیون فوتبال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کنند.

اتفاقی که در روزهای اخیر حتی از سوی فدراسیون فوتبال هم صورت گرفت. فدراسیون فوتبال در اعتراض به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون اعطای میزبانی گروه C به بحرین؛ به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرد.

باشگاه استقلال در حالی تلاش می کند دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی را از طرح شکایت در دادگاه بین المللی ورزش منع کند که مبلغ قرارداد او قابل ملاحظه نیست و برای هفته های پایانی فصل جاری ۳۶ هزار دلار تنظیم شده است. فرهاد مجیدی در این باره گفته تنظیم این بند در قرارداد گابریل پین این پیام را برای او مخابره می کند که شاید باشگاه استقلال در پرداخت دستمزد او ناتوان است و گرنه الزام به تنظیم چنین بندی در قرارداد وجود نداشت.

307096