واکنش عجیب پرسپولیس به باشگاه سانتاکلارا

باشگاه پرسپولیس با هر رقمی راضی به جذب مغانلو نخواهد بود.
تصویر واکنش عجیب پرسپولیس به باشگاه سانتاکلارا

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی برخی رسانه‌ها به مذاکره باشگاه سانتاکلارا و باشگاه پرسپولیس و البته پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری پرتغالی‌ها به پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مغانلو اصرار دارند که هیچ مذاکره ای بین طرفین صورت نگرفته و هنوز باشگاه پرسپولیس نظر مساعد خود را در مورد شهریار مغانلور به سانتاکلارا ارائه نداده است.

طرفداری در این خصوص نوشت: واقعیت ماجرا این است جعفر سمیعی با استفاده از تجربه خوبی که در مورد انتقال ترابی به دست آورد، تا به امروز درخواست خود را برای تمدید قرارداد با مغانلو اعلام نکرده است.

سمیعی با اطلاع از این که اگر باشگاه سانتاکلارا متوجه اصرار باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مغانلو شود، رقم بالایی را برای رضایت نامه درخواست خواهد کرد، تصمیم گرفته تا پایان فصل هیچ مذاکره ای با پرتغالی‌ها نداشته باشد.

سیاستی که در مورد مهدی ترابی جواب داد و سمیعی در آن مقطع به باشگاه قطری اعلام کرد چندان برای جذب ترابی اصرار ندارد و بر اساس همین مذاکرات توانست رضایت نامه ترابی را با کمترین مبلع دریافت کند.

حالا آخرین خبرها حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس با مغانلو صحبت کرده و مغانلو هم تمایل خود را برای ادامه همکاری با پرسپولیس به صورت شفاهی اعلام کرده است. در همین راستا باشگاه پرسپولیس منتظر است بازی های باقی مانده جام حذفی و لیگ به پایان برسد تا پس از آن زمانی که باشگاه سانتاکلارا در مورد مغانلو و ادامه همکاری به پرسپولیس اعلام کرده بود، مدیران پرسپولیس هم اعلام کنند در صورت به صرفه بودن او را جذب خواهند کرد.

به هر ترتیب سیاست باشگاه پرسپولیس برای جذب مغانلو سیاستی مشخص است و بر اساس همین سیاست هیچ مذاکره ای با باشگاه پرتغالی انجام نشده است.

حالا مشخص نیست دلیل اصرار برخی رسانه ها به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت نامه مغانلو چه می تواند باشد.

306799