شهریار مغانلو:

میتوانم با عملکردم در آینده نزدیک به پیراهن تیم ملی برسم

مهاجم بلند قامت پرسپولیس ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی معتقد است در آینده فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را بدست خواهد آورد.
تصویر میتوانم با عملکردم در آینده نزدیک به پیراهن تیم ملی برسم

به گزارش سایت خبری پرسون، شهریار مغانلو بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناموفق در پرسپولیس احیا شد و نمایش های خوبی در ترکیب سرخ پوشان ارائه کرد. شهریار در بازی با ذوب آهن که با برتری دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید توانست گل اول تیمش را به محض ورود به زمین به ثمر برساند.

مغانلو درباره شرایط پرسپولیس، شانس قهرمانی این تیم، اتفاقات جنجالی اصفهان، تمدید قرارداد با پرسپولیس و البته دعوت نشدنش به تیم ملی صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

فکرش را می کردی ٤٧ ثانیه بعد از ورودت به زمین گلزنی کنی؟

خب همیشه از من به عنوان یک مهاجم انتظار گلزنی وجود دارد و این موضوع هم طبیعی است. من کلا توجهی به آمار یا رکورد ندارم .چه یک دقیقه و چه نود دقیقه در زمین باشم همه وجودم را ابتدا برای موفقیت پرسپولیس می گذارم و بعد تلاش می کنم گلزنی کنم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که خدا را شکر می کنم که توانستم به تیم محبوبم کمک کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

دلیل اینکه از ابتدا بازی نکردی مصدومیت بود؟

بله من مصدوم بودم و اصلا شرایط ٩٠ دقیقه بازی کردن را نداشتم. راستش قرار نبود اصلا جلوی ذوب آهن بازی کنم ولی شرایط طوری پیش رفت که نیاز بود به میدان بروم. آقا یحیی از من پرسید می توانی بازی کنی؟ من هم شروع به گرم کردن کردم و وارد زمین شدم.

الان وضعیت مصدومیتت چطور است؟

واقعیت این است در صحنه گل وقتی بلند شدم کمی فشار به من وارد شد ولی اهمییت زیادی ندارد چون وقتی پای پرسپولیس وسط باشد همه چیز را به جان می خرم. فعلا که لیگ تعطیل است زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانی را پشت سر می گذارم تا بتوانم هرچه زودتر به شرایط ایده آل برسم و درخدمت تیم باشم.

٣ امتیاز سخت اما بسیار مهم مقابل ذوب آهن بدست آوردید بازی به طور کلی چطور بود؟

ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است و به نظرم کیفیت این تیم بالاتر از جایگاهشان است. ما فرصتی برای امتیاز از دست دادن نداریم و در همه بازی ها فقط برای بردن بازی می کنیم. تیم ها سخت امتیاز می دهند به همین دلیل تا پایان لیگ هیچ تیمی بازی راحت ندارد. خداراشکر می کنم از یک بازی سخت و نفسگیر ٣ امتیاز مهم را گرفتیم که قطعا در ادامه لیگ خیلی به ما کمک خواهد کرد.

با توجه به بازی های باقی مانده به نظرت شانس قهرمانی پرسپولیس چقدر است؟

واقعیت این است ما اصلا به دوم شدن فکر هم نمی کنیم و تمام تمرکزمان روی قهرمانی است. هر بازی حکم فینال را برای ما دارد و با تمام قوا پیش می رویم تا به امید خدا امسال قهرمان شویم. نکته مهم در تیم ما این است که تفکر قهرمانی و برنده شدن در پرسپولیس جا افتاده و همه از مسئولیت بزرگی که دارند با خبر هستند.

در مورد اتفاقات حاشیه ای قبل از بازی با ذوب آهن چه صحبتی داری ؟

در این چند روز خیلی ها در خصوص اتفاقات حرف زدند ولی واقعا صحنه های ترسناکی را دیدم.
واقعا وحشتناک بود و انشاالله قسمت هیچکس نشود که در آن موقعیت قرار بگیرد. ببینید یک تیم برای بازی آماده حضور در استادیوم می‌شود و ناگهان این اتفاق تمرکز همه را بهم می‌ریزد. مسلما اتفاقات قشنگی نیست. یک لحظه فکر کردیم وارد میدان مین شدیم و کاری از دستمان بر نمی آمد . در آن شرایط اگر اتفاق بدی رقم می‌خورد و اتوبوس چپ می‌کرد چه کسی جواب می‌داد؟ خدا به ما و خانواده‌های‌مان رحم کرد که اتفاق بدتری نیفتاد.

شاید خیلی از پرسپولیسی ها فکر می کردند با توجه به عملکردت در این تیم به تیم ملی دعوت شوی ولی این اتفاق رخ نداد. نظر خودت در این رابطه چیست؟

خب هر بازیکنی آرزو دارد روزی پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند چون اتفاق بسیار بزرگی برای او خواهد بود. من تلاش کردم به تیم ملی برسم و این قطعا آرزوی من است اما اکنون آرزویم موفقیت تیم ملی کشورم و صعود از این مرحله است. مسلما این اتفاق باعث خوشحالی همه ما خواهد شد و به فوتبال‌مان هم کمک خواهد کرد. امیدوارم تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند. من فکر می کنم برای دعوت شدن به تیم ملی وقت دارم و می توانم در آینده با عملکردم به پیراهن تیم ملی برسم. الان فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همه انرژی مثبت بفرستند تا بتوانیم از این بازی های دشوار در بحرین عبور کنیم و راهی مرحله بعد شویم.

در مورد آینده ات هم صحبت کن. برای فصل بعد در پرسپولیس می مانی؟

واقعیت این است من همه تمرکزم روی دیدارهای باقی مانده پرسپولیس تا پایان فصل است تا بتوانم به تیمم کمک کنم. در مورد آینده باید به وقتش حرف زد و حتما در پایان فصل تصمیم خواهم گرفت.

301432