رییس کل دادگستری استان قزوین:

هر رای ما به مثابه شلیک تیری به سمت پایگاه دشمن است

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در ستاد انتخابات استان قزوین گفت: یک روز میدان مبارزه با دشمنان حضور در خیابان‌ها، تظاهرات علیه شاه و نبرد با دشمن بعثی بود و امروز بی گمان باید از آن به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات تعبیر کرد.
تصویر هر رای ما به مثابه شلیک تیری به سمت پایگاه دشمن است

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: یک روزی عزیزان و جوانان ایران با تقدیم خون خود از کشور، تمامیت ارضی، هویت و ارزش کشور و انقلاب صیانت کردند و امروز با رای دادن و شرکت در انتخابات به این وظیفه عمل خواهند کرد.

وی اضافه کرد: هر رای ما به مثابه شلیک تیر و موشکی به سمت پایگاه و اردوگاه دشمن است و امیدواریم نتیجه انتخابات مایه یاس و ناامیدی دشمنان و امید دوستان انقلاب شود.
رییس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: قطعا امروز حماسه حضور مردم در انتخابات شکل می‌گیرد و بار دیگر مردم ایران با بصیرت و آگاهی به میدان آمده و نشان می دهند در مسیر حفظ آرمان ها، ارزش‌ها و حفظ کیان انقلاب و ایران حاضرند با همه سختی ها، کمبودها و مشکلات به میدان بیایند.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با شرکت در انتخابات، دین خود را به اسلام، انقلاب و خون شهدا ادا میکنند و نشان خواهند داد دشمنان با همه تلاش و فتنه گری موفق نخواهند شد روحیه یاس و ناامیدی را در ملت ما ایجاد کنند.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: همه ملت ایران اسلامی اعضای یک خانواده هستند و وقتی در مقابل دشمن قرار می گیرند تبدیل به مشت می شوند و در مقابل دشمن مقاومت می کنند.
وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات به ویژه نسل جوان و رای اولی و انتخاب نامزد اصلح از اهمیت زیادی برخوردار است تا در دهه کرامت مردم با کرامت و کریم ایران با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دولت کریمه را شکل بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی با بیان اینکه انقلاب آثار و برکات زیادی داشته است از رای اولی ها برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و افزود: در اولین انتخابات این کشور که رای آری یا نه به جمهوری اسلامی بود همه ملت رای اولی بودند و با رای خود سبب شدند چهار دهه عزت و کرامت برای کشور رقم بخورد.

وی اضافه کرد: البته ما کمبود، نقص و ضعف هم در کشور داریم و می شد بهتر از این عمل کرد اما با کناره گرفتن و شرکت نکردن در انتخابات این ضعف ها برطرف نمی شود و باید مردم به صحنه بیایند و با حضور خود دولتی را که فکر می کنند بهتر عمل میکند به روی کار بیاورند.

306500