تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با پرسون مطرح کرد؛

نقش کابینه، در موفقیت رئیس جمهور آینده

رسیدن به نقطه هدفی که کاندیداها مطرح کردند و آن ظرفیتی که می‌توانند داشته باشند تا گام‌های مؤثری را در تحقق اهداف آرمانی که مطرح شد، بردارند به تیم کابینه نامزدی که نقش ریاست جمهوری آینده را بر عهده دارد، بستگی دارد.
تصویر نقش کابینه، در موفقیت رئیس جمهور آینده

روح الله ملکی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با سایت خبری پرسون، در خصوص میزان نزدیکی موضوعات مطرح شده کاندیداها برای دغدغه مردم بیان کرد: در مناظرات دوم و سوم شاهد بودیم که کاندیداهای محترم در ارائه برنامه، موفق‌تر عمل کردند و سعی کردند که با توجه به دغدغه‌ها و چالش‌های موجود، برنامه‌هایی را ارائه دهند که عینی‌تر و برای مردم جذاب‌تر باشد.

وی در ادامه تشریح کرد: به نظر من کاندیداها به خصوص در مناظره سوم تا حدودی توانستند برنام‌ه‎های مورد انتظار را ارائه دهند هرچند که با توجه به ادامه جنگ‌های حزبی- گروهی و نگاه‌های برخی از کاندیداها براساس حب و بغض سیاسی، شاید انتظارات را برآورده نکردند اما اگر بخواهیم مقایسه کنیم در مناظره سوم نسبت به مناظره اول و دوم کاندیداها موفق‌تر عمل کردند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان اظهار داشت: رسیدن به نقطه هدفی که کاندیداها مطرح کردند و آن ظرفیتی که می‌توانند داشته باشند تا گام‌های مؤثری را در تحقق اهداف آرمانی که مطرح شد، بردارند به تیم کابینه نامزدی که نقش ریاست جمهوری آینده را بر عهده دارد، بستگی دارد.

306169