در اقبالیه و قزوین؛

در و دیوار شهر، کثیف شد!

عدم جانمایی و تدارک محل نصب پوستر و تبلیغات کاغذی به اندازه کافی در شهرهای قزوین و اقبالیه علیرغم قابل پیش بینی بودن به عنوان معضلی جدی و علتی تخلف زا مطرح شده است که سیمای شهر رامخدوش کرده است و باید مورد مداقه قرار گیرد.
تصویر در و دیوار شهر، کثیف شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، ️علی‌رغم تذکر دلسوزان و قابل‌پیش‌بینی بودن، مجدداً در و دیوار شهر، آشوب شد، با پوسترها و بنرها و عکس ‌هایی که جای مناسبی برای نصب نداشتند!

ناتوانی مدیران، بی‌تدبیری برخی شهرداران مثل اقبالیه که محل نصب به اندازه کافی تدارک ندیده اند و اسف انگیز تر اینست که، حال که سبو شکسته و آب ریخته و پوسترها و عکس ها، شهر را آشوب کرده اند، بی موقع، علیه شورآفرینی و تشویق به مشارکت، بی وقت بانگ برآورده و وارد گودِ ساییدن سیمای شهر شده اند و اقدام به کندن کرده اند!

به زودی این روزها سپری شود نه آن موقع دانستند و گوشی برای شنیدن داشتند و نه اکنون می دانند و اراده و ظرفیتی برای درک دارند.

القصه ،اینها نمونه بود و بیان کننده بی برنامگی و شلختگی بعض شهرداران و فرمانداران مثل شهرستان قزوین و استبداد رأی رئیس و برخی دست اندرکاران ستاد انتخابات و انفعال استاندار دولت تدبیر در قزوین!

اینها دست به دست هم داده، تا پای حلقه پایانی زنجیر، یعنی دادستانی و ترک فعل ها و کم کاری ها و ناتوانی ها به میانه میدان باز شود برای باز کردن گره ای از مشکلات مردم و بار دیگر، بار گرانی بر گُرده قوه قضائیه نهاده شود.

اما این نیز بگذرد. باشد که ۲۸ خرداد طرحی نو دراندازیم و دولتی جوان و انقلابی با شورایی شورانگیز و شهردارانی شهر آرا عنان کار را به دست گیرند تا آنچه خود داریم ز بیگانه تمنا نکنند.

ان شاالله! با رأی به عقلانیت! با رأی به عدالت
وسلام
نویسنده حسین رستمی ،استان قزوین

306156