نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

بانیان وضع موجود کارنامه بد خود را با مطالبه‌گری پنهان می‌کنند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مناظرات خیلی از بانیان وضع موجود طلبکار می‌شوند گفت: این افراد کارنامه بد خود را با مطالبه گری پنهان می‌کنند در حالی که باید پاسخگو باشند.

تصویر بانیان وضع موجود کارنامه بد خود را با مطالبه‌گری پنهان می‌کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مصطفی طاهری با اشاره به نزدیکی به انتخابات اظهار کرد: صدای ملت خاموش هیچ کجا شنیده نشده است و حتی اگر ملتی اعتراض داشته باشند بدون شرکت در انتخابات به خواسته خود نخواهند رسید.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر هم قرار است مردم خواسته جدیدی داشته باشند باید با مشارکت و رأی دادن به جریان نزدیک به آن پیگیر باشند.

وی با اشاره به اینکه وجود انتخابات و داشتن حق انتخاب برای خیلی از کشورها آرزو است و جنگ کرده و انقلاب می‌کنند تا بتوانند یک روز انتخابات داشته باشند و تنها در تلویزیون برگزاری انتخابات را دیده‌اند، گفت: در ۴۲ سال پس از انقلاب بیش از ۳۸ انتخابات در ایران برگزار شده و باید از آن پاسداری و پاسداشت شود.

طاهری با اشاره به اینکه داشتن حق انتخاب خوب است و باید این بصیرت را داشته باشیم، عنوان کرد: همچنین باید انتخاب درست داشته باشیم تا یک رشد و نمو در کشور اتفاق افتاده و یک حرکت رو به رشد محقق شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری هر رأی و مشارکت در آینده کشور بیان کرد: در این سال‌ها دولت‌های مختلف را مشاهده کرده‌ایم و حتما هر دولت متفاوت بوده و انتخاب ما این تاثیر را بر کشور گذاشته است.

طاهری با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در بین کاندیداها چند ویژگی از آیت‌الله رئیسی دیده‌اند که موجب حمایت از او در انتخابات شده است، گفت: وی هم این طرف و هم آن طرف انتخابات می‌تواند اجماع ایجاد کرده و افراد مختلف را پای کار آورده و از ظرفیت آنها استفاده کند.

طاهری با اشاره به اینکه یکی از امتیازات آیت‌الله رئیسی بحث کارنامه ایشان است که علاوه بر برنامه‌های آتی خود ارائه می‌دهند، افزود: در مناظرات خیلی از بانیان وضع موجود طلبکار می‌شوند و کارنامه بد خود را با مطالبه گری پنهان می‌کنند در حالی که باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی در همه صحبت‌های خود ارجاعی به گذشته و عملکرد خود دارد، اضافه کرد: صداقت و مرد میدان بودن از ویژگی‌های وی است.

طاهری با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی مدیر پشت‌میز نشین نبوده و مرد عمل بوده و در بین مردم حضور می‌یابد، تاکید کرد: باید توجه داشت حمایت نمایندگان دلیل بر عدم نظارت نیست و تکلیف ما را بیشتر می‌کند و باید کمک کنیم کارهای خوب را تقویت کرده و در صورت مشاهده نواقص آن را رفع کند.

منبع: فارس

305956