توزیع سه هزار بسته معیشتی در البرز از سوی آستان قدس رضوی

همزمان با ایام دهه کرامت، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز اقدام به تهیه و توزیع سه هزار بسته معیشتی در این ایام برای محرومان و آسیب دیدگان از کرونا کرده است.
تصویر توزیع سه هزار بسته معیشتی در البرز از سوی آستان قدس رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، دبیر کانون های خدمت رضوی در استان البرز شامگاه سه شنبه در حاشیه برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه و طرح مواسات و همدلی که در مصلای نماز جمعه کرج برگزار شد، افزود: علاوه بر تهیه و توزیع سه هزار بسته معیشتی، ۱۵ هزار پرس غذای گرم نیز در بین نیازمندان توزیع می شود.

عباس قاضی خانی گفت: برای ایام دهه کرامت که برنامه های آن به دلیل تقارن با حماسه انتخابات از ۲۹ خرداد آغاز می شود, آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد، تهیه بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم، تدارک ۱۵ دست جهیزیه برای نوعروسان و چندین برنامه دیگر تدارک دیده شده است.

وی با اعلام اینکه ابتدای هفته آینده کاروان خادمان امام رئوف وارد استان البرز می شوند، اظهار داشت: همزمان با ورود این کاروان ۱۹ کانون تخصصی خدمت رضوی برنامه های متنوعی را در دهه مبارک کرامت اجرا خواهند کرد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان البرز در پایان ابراز امیدواری کرد با واکسینه شدن مردم در برابر ویروس منحوس کرونا هرچه زودتر عاشقان امام رضا (ع) به پابوس امام رئوف مشرف شوند.

سه شنبه شب گذشته و در سیزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ۲۵ هزار بسته معیشتی توسط نهادهای عضو ستاد مواسات و همدلی استان تهیه و کار توزیع آن به صورت همزمان با استان در شهرستان های البرز نیز آغاز شد.

منبع:ایرنا

305893