نماینده مردم ساوه:

کارنامه کاندیداها مهم تر از برنامه آنها است

نماینده مردم ساوه گفت: مردم با دیدن کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری می توانند تشخیص درستی برای انتخاب اصلح داشته باشند.
تصویر کارنامه کاندیداها مهم تر از برنامه آنها است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد سبزی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را دو اصل مهم برای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: مردم ما ثابت کردند که در روزهای سخت برای دفاع از انقلاب در میدان هستند، هر چند سو مدیریت‌ها باعث شده مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند، اما مردم ما بصیرت دارند و می دانند با عدم مشارکت مشکلات کشور حل نمی‌شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با بیان اینکه مشارکت حداکثری باعث اقتدار رییس جمهور می شود، تصریح کرد: اگررییس جمهور آینده اقتدار و مشروعیت بالایی سیاسی داشته باشد می‌تواند موانع اقتصادی کشور را بردارد . کشور ما ثروتمند و دارای جوانان با استعدادی است که با مدیریت این منابع و استعدادها مشکلات کشور حل شدنی است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود:امیدوارم در این دور از انتخابات مردم مشارکت بالایی داشته باشند.کسانی که با صندوق رای قهر کنند باید به این موضوع فکر کنند که مطالبه خون شهدا از ما چیست؟ نباید خون شهیدان پایمال شودچون برای رشد و شکوفایی این انقلاب مردم ما هزینه های زیادی را متحمل شدند.

سبزی گفت: چشم مستضعفان جهان به انقلاب ایران دوخته شده باید مردم به این موضوع توجه جدی نمایند. رهبر انقلاب فرمودند حتی کسانی که نظام را قبول ندارند به خاطر حفظ انقلاب پای صندوق رای حاضر شوند و حضرت امام(ره) هم فرمودند شرکت در انتخابات واجب است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه افزود: از همه مردم و گروه‌های سیاسی که دلشان برای این مرزو بوم می‌تپد می خواهم که برای اقتدار نظام پای صندوق های رای حاضر شوند و مردم را دعوت به مشارکت پرشور کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:توصیه ام به نامزدها این است که اخلاق را رعایت کنند و همدیگر را تخریب نکنند برخی از نامزدها مسائلی را مطرح می کنند که کهنه شده و نباید از این حربه ها برای عوام فریبی استفاده کرد.

سبزی اضافه کرد:نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه های خود را ارائه دهند و مردم هم کارنامه‌های آنها را ببینند و این موضوع مهمی است که نامزدها در مسئولیت‌های قبلی خود تا چه اندازه موفق بوده اند. هر کسی برنامه خاص خود را دارد، اما کارنامه تجربه شده و مهم است مردم با دیدن کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری می توانند تشخیص درستی برای انتخاب اصلح داشته باشند.

305441