زاکانی:

باید آزادی به معنای درست آن اجرایی شود

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم باید بتوانند حق خود را بگیرند تا کسی نتواند در جامعه گردنکشی کند.

تصویر باید آزادی به معنای درست آن اجرایی شود

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز (دوشنبه) در نشستی با حضور دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در سالن ابوریحان این دانشگاه گفت: در مناظرات چهره واقعی برنامه‌ها روشن نشد زیرا برخی دوستان در این جلسات حضور یافته بودند که دعوا کنند لذا مناظرات از برنامه‌ای برای بیان نظرات کارشناسی به جایگاهی پوپولیستی کاهش سطح پیدا کرد.

زاکانی اظهار داشت: شرایط جهان و منطقه به شدت در حال تغییر است، هیچ وقت بعد از جنگ جهانی دوم شرایط جهانی تا این حد آماده نظم نوین نبود و هیچ وقت منطقه ما تا این حد آماده حاکمیت ملت‌ها نبود. یک پیچ تاریخی را پشت سر می‌گذاریم که دقت در این پیچ تاریخی بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: نقش ایران در شکل‌گیری یک نظام نوین در عرصه جهانی و یک ساخت جدید در منطقه شمال آفریقا و غرب آسیا نقشی بی‌بدیل است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما مبانی نظری رقیب را قبول نداریم، آنها قائل به اومانیسم هستند و سود حداکثری را در جامعه پیگیری می‌کنند و انسان را یک موجود لذت جو می‌دانند اما برعکس انقلاب اسلامی معتقد است که انسان خلیفه خداست، طبیعت در دست ما امانت است و جامعه باید به سمت جامعه مهدوی سوق پیدا کند و فرد هم یک عنصر لذت جو نیست و یک انسان کمال طلب است.

زاکانی با بیان اینکه جامعه امروز ما کاریکاتوری است، گفت: باید آزادی به معنای درست آن اجرایی شود. نباید پای کسی جلوی مسئولان بلرزد. مردم باید بتوانند حق خود را بگیرند تا کسی نتواند در جامعه گردنکشی کند.

منبع: مهر

305368