مسئول حوزه های علمیه کشور در گفت وگو با پرسون:

ایرانیان فردی را انتخاب کنند که مُهر ذلت آمریکا را برای سعادت ملت لازم نداند

مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: امیدواریم ملت ایران در ۲۸ خرداد فردی را انتخاب کنند که مُهر ذلت شیطان‌های بزرگ آمریکا و اسرائیل را برای سعادت ملت لازم نداند

تصویر ایرانیان فردی را انتخاب کنند که مُهر ذلت آمریکا را برای سعادت ملت لازم نداند

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، اظهار داشت: همه ما ملت ایران باید به خاطر نعمت انقلاب اسلامی شاکر خدا باشیم.

مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور ادامه داد: امیدواریم با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ما ملت ایران متحداً بتوانیم آرمان‌های اسلام را تحقق ببخشیم و با شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح که دلسوزترین به دین و معتقد به ولایت فقیه و مجاهد و شجاع باشد و از آمریکا و اسرائیل نترسد، به رشد کشور کمک کنیم.

وی بیان کرد: ان شاء الله ملت ایران در ۲۸ خرداد فردی را انتخاب کنند که مُهر ذلت شیطان‌های بزرگ آمریکا و اسرائیل را برای سعادت ملت لازم نداند، چون قرآن می‌فرماید «ای امت اسلام تکیه بر ستمگران و ظالمان نکنید که آتش آنها شما را فرا خواهد گرفت».

حجت الاسلام و المسلمین زمانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند متعال ملت ایران انتخاباتی باشکوه را برگزار و اصلح را انتخاب کنند، زیرا این کار تیری زهرآگین در چشم دشمنان اسلام است.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

305265