با حضور مسئولان اداره کل حراست استانداری؛

معرفی سرپرست جدید حراست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی

مراسم تکریم مدیر و معارفه سرپرست جدید مدیریت حراست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با حضور مدیر کل حراست استانداری، مدیرعامل، معاونان، مدیران و مسئولان حراست موسسات و شرکتهای تابعه این نهاد، برگزارشد.
تصویر معرفی سرپرست جدید حراست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون، این مراسم صبح امروز 23 خرداد ماه با حضور سیدجوادحسن زاده مدیرکل حراست استانداری و محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان برگزار شد و طی آن سعید روشن دل به عنوان سرپرست مدیریت حراست سازمان و حمیدرضا آذری به عنوان مسئول حراست شرکت همیار سازه توس یکی از واحدهای تابعه این نهاد معرفی شد.

همچنین در این جلسه از زحمات محمد علی عبدی مدیریت پیشین حراست سازمان همیاری و مجتبی وحیدیان اردکانی که پیش از این مسئولیت حراست شرکت همیار سازه توس را برعهده داشت، تجلیل شد.

حراست موفق باید به پیشگیری توجه بیشتری داشته باشد

مدیرکل حراست استانداری خراسان رضوی در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه کرامت، عنوان کرد: سازمان همیاری شهرداریهای استان یکی از سازمانهای موفق این حوزه در کشور است چرا که توانسته در این چاچوب نظام مند پیش برود و رسالت اصلی خود که ارتقاء سطح شهرداریها را در حوزه های گوناگون است را پیش ببرد.

حسن زاده، ادامه داد: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار سازمان همیاری شهردارها در استان بنای مجموعه استانداری نیز کمک و حمایت از این نهاد در حوزه های مختلف است.

وی در خصوص نقش حراست در سازمان ها و نهادهای گوناگون، افزود:کار این واحد در سازمان همیاری سخت است چرا که این مجموعه اقتصادی علی رغم دارا بود سیستم اداری به صورت خودکفا اداره می شود بنابراین حراست باید کمک کننده باشند و علاوه بر مراقب و پاسداری از امنیت سازمان با نگاه بلندنظرانه به مسائل و فعالتیها این نهاد بنگرد و تا جایی که می تواند برای ایجاد تسهیل، کیفیت، دقت و کنترل در امور کمک کند.

مشاور استاندار و مدیرکل خراسان رضوی، با بیان اینکه حراست باید مشاور امین مدیرعامل باشد تصریح کرد: واحدهای حراست باید در حوزه پرسنلی و نیروی انسانی، اسناد، آی تی و حفاظت فیزیکی با دقت نظر بالا کارکنند. حراست موفق باید به پیشگیری و دست گیری توجه بیشتری داشته باشد تا مدیران مجموعه سازمان همیاری و واحدهای تابعه در رسیدن به اهدافش کمک کند و این نهاد بزرگ اقتصادی پویا تر از گذشته عمل کند.

حراست بازوی توانمند و مشاوری امین برای مدیران است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات محمدعلی عبدی مدیر پیشین حراست این نهاد گفت: با توجه به ضرورت حراست برای تحقق بیش از پیش سلامت اداری در سازمان ها گفت: این واحد در سازمان همیاری و شرکتها وابسته به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ که عموما با مسایل، مشکلات و چالش های خاصی مواجه است می تواند پررنگتر و نقش کلیدی در این نهاد ایفا کرده و به عنوان بازویی توانمند در رسیدن به اهداف و تحقق برنامه ها و بودجه سازمان موثر باشد.

محمد سنجری ادامه داد: سازمان همیاری به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی هیچ گونه منابع و بودجه دولتی ندارد و علی رغم گستره کاری که دارد سعی میکند در مجموعه خودش ضوابط و مقررات را رعایت میکند و همواره تحت نظارت حراست با در نظر گرفتن شیوه نامه عمومی سلامت اداری، خود ارزیابی را در همه سطوح مدنظر قرار داده است.

وی با اشاره به این که به دنبال اجرای سوت زنی در سطح سازمان هسیتم افزود:با توجه به اینکه حوزه کاری سازمان همیاری از مرکز استان تا نقطه صفر مرزی در دوغارون گسترده است، امیدواریم به عنوان یک نهاد اقتصادی پیش رو با اجرای این طرح بتوانیم در مقابل تهدید ها و چالشهای بیرونی توانمند باشیم و با همکاری حراست سازمان و زیر مجموعه ها حوزه حراست را در این مجموعه نهادینه کرده و این حوزه را نیز همانند دیگر ظرفیتها به عنوان برند مطرح کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تصریح کرد: انتظاری که از مجموعه حراست سازمان می رود این است که علاوه بر حوزه اداری و پرسنلی بر مبخش معاملات و قراردادها و مراودات بازرگانی سازمان نظارت کرده و نظرات مشورتی را به مدیران ارائه کند و ضمن شناسایی موضوعات و گلوگاه های حساس، در همان ابتدا مدیرعامل در جریان و اطلاع امور قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم حراست سازمان با همراهی، هم افزایی و همراهی کلیه بخش های سازمان همیاری بتواند این مجموعه را از همه تهدید ها حفاظت کند و با نگاه خود ارزیابی و نظارت و صیانت را در قالب تعامل، رفاقت و صمیمیت در گستره مجموعه سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه به نحو مطلوبی داشته باشد.

305227

مطالب مرتبط