رئیس شورای ائتلاف ‌استان کردستان:

امنیت ملی کشور به حضور در انتخابات گره خورده است

رئیس شورای ائتلاف ‌استان کردستان گفت: حضور در انتخابات نه تنها عاملی برای تایید مشروعیت انقلاب و نظام است، بلکه امنیت ملی ما به نوعی به حضور در انتخابات گره خورده است.
تصویر امنیت ملی کشور به حضور در انتخابات گره خورده است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام سیدمحمدسادات؛ رئیس شورای ائتلاف کردستان امروز در همایش 42 سال حضور در انتخابات که در سینما بهمن شهر سنندج و با حضور فعالان سیاسی کشور و استان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات در ایران تعیین کننده آینده کشور و نماد بارز مردم‌سالاری دینی است.

رئیس شورای ائتلاف ‌استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به تحرکات بی‌سابقه دشمنان در این برهه تاریخی، افزود: حضور در انتخابات نه تنها عاملی برای تایید مشروعیت انقلاب و نظام است، بلکه امنیت ملی ما به نوعی به حضور در انتخابات گره خورده است.

حجت الاسلام سادات بیان داشت: کسی دلسوز کشور و مملکت است که در این روزها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش می‌کند و بالعکس کسانی که به هر بهانه‌ای به‌دنبال تحریم این همه‌پرسی هستند دشمنان واقعی مردم محسوب می‌گردند.

رئیس شورای ائتلاف ‌استان کردستان افزود: با وجود این همه مشکلات در حوزه‌های مختلف امروز ایران اسلامی به رئیس جمهوری دلسوز، مردمی و با روحیه جهادی و عدالت محور نیاز دارد، تا بتواند که با مظاهر و عوامل فساد در ساختار دولت و کشور برخورد کند.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد: همه چشم‌ها به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ایران دوخته شده است و بی‌گمان 28 خردادماه در تاریخ این مملکت ماندگار خواهد شد، زیرا مردم در طول 4 دهه از عمر انقلاب نشان داده‌اند که همواره پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

305057

مطالب مرتبط