فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مردم میدان‌دار عرصه انتخابات هستند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه امروز روز حضور در میدان بوده گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف مهم و همگانی است.

تصویر مردم میدان‌دار عرصه انتخابات هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، با بیان اینکه دشمن درصدد مشارکت حداقلی مردم ایران در عرصه انتخابات است، افزود: وظیفه‌ ما در حال حاضر دعوت مردم به انتخابات در فضای حقیقی به صورت چهره به چهره و فضای مجازی است و سپاه از هیچ جناح و جبهه‌ای حمایت نمی‌کند و تلاش این نهاد فقط به منظور مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در اوج قدرت و عزت است، اظهار داشت: اثبات این اقتدار امروز نیاز به حضور و حماسه مردم دارد چرا که همین مردم بودند که در زمان انقلاب به رهبر کبیر انقلاب (ره) لبیک گفته و پیروز شدند.

سردار کرمی با بیان اینکه امروز نیز روز حماسه دیگر است و حضور حداکثری در انتخابات برای ما تکلیف الهی محسوب می‌شود، تصریح کرد: توصیه امروز رهبر معظم انقلاب مشارکت و دعوت همه نخبگان، سخنرانان، افراد نافذ، پاسداران، بسیجیان و تمام اقشار است که مردم را به حضور پای صندوق‌های رای دعوت کنند چرا که شرکت حداکثری مردم در انتخابات فتنه‌های دشمن را نابود می‌کند.

وی با اشاره به توصیه امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نه فقط یک وظیفه‌ی اجتماعی و ملی است بلکه یک وظیفه‌ شرعی اسلامی و الهی است و شکست در آن شکست جمهوری اسلامی است و حفظ آن بر جمیع مردم از بزرگترین واجبات و فرایض دینی است، افزود: طبق فرمایشات ایشان حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوج واجبات است.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه امروز روز جهاد و روز حماسه است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس امام (ره) فرمودند خرمشهر باید آزاد شود، رزمندگان از روی پیکر دوستان و همراهان خود رد می‌شدند و برای آزاد سازی خرمشهر پیشروی می‌کردند و تا آخرین نفس جنگیدند و امروز نیز پیام امام خامنه‌ای این است که برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنید، اولویت اول ما مشارکت حداکثری است چرا که چشم رسانه‌های دنیا به دنبال شکست جمهوری اسلامی است و امروز حماسه حضور ملت شریف پای صندوق‌های رای میسر می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، ادامه داد: این حق مردم است که سرنوشت کشور را به دست خود رقم بزنند و آبروی جمهوری اسلامی به انتخابات و حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی است.

سردار کرمی، افزود: در طول ۴۲ سال گذشته، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جبهه‌ی استکبار همواره در نبرد با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ امروز، جنگ احزاب است و همه‌ی کفار برای از بین بردن انقلاب اسلامی متحد شده و همواره تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی مسوؤلان نگران فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها بودند به نقل از رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: بر خلاف تصور و تحلیل‌های جبهه استکبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد.

سردار کرمی با تاکید براینکه جنگ تحمیلی، نبرد بین انقلاب اسلامی با جبهه‌ استکبار بود، افزود: اگر در جنگ سوریه مدافعان حرم و جوانان مسلمان کشورهای دیگر مجاهدت نمی‌کردند و به فرمان مقام معظم رهبری لبیک نمی‌گفتند ده‌ها میلیون نفر مسلمان در کشورهای مختلف ازجمله عراق، سوریه، فلسطین و یمن از بین می‌رفتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عچ) استان زنجان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها همواره سعی کرده‌اند که کدخدا جهان شوند اظهار داشت: ملت انقلابی ایران در برهه‌های حساس و تاریخی همواره ثابت کرده‌اند که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و در برابر استکبار جهانی هم پیمان بوده و تابع ولایت فقیه هستند.

سردار کرمی با بیان اینکه در جنگ اراده‌ها، همواره اراده مقام معظم رهبری، اراده ملت بوده است و آمریکا، کشورهای عربی وابسته به آمریکا، اروپا و اسرائیل غاصب همواره از ظلم و کشتار حمایت می‌کنند، یادآور شد: در جنگ اخیر فلسطین، آمریکایی‌ها پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را به اسرائیل ارسال کرده و علیه مردم مظلوم فلسطین وارد جنگ شدند اما فلسطینیان با موشک باران مانع از تجاوز آن‌ها شده و توانستند در مدت ۱۲ روز پیروز میدان شوند که در این میان ۲۰ کشور واسطه شدند تا آتش بس اعلام شود.

وی با تاکید براینکه امروز هیچ جای امنی برای مستکبرین باقی نمانده و همه‌ کشورهایی که زمانی حمایت کننده اسرائیل و آمریکا بودند، به دنبال صلح و ارتباط با ایران هستند، اظهار داشت: در طول هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۳۰ هزار شهید توانستیم اقتدار و عزت کشور را به دنیا نشان دهیم.

سردار کرمی، اظهار داشت: توصیه شهید سردار سلیمانی در وصیتنامه خود بر این است که امروز قرارگاه حسین بن علی (ع) ایران است بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر بماند دیگر حرم‌ها نیز می‌ماند اگر دشمن این حرم را ازبین ببرد حرمی باقی نمی‌ماند نه حرم ابراهیمی و نه حرم حضرت رسول الله (ص).

وی با تاکید برانکه این توصیه سردار دل‌ها است که فرمودند خیمه‌ ولایت را رها نکنید خیمه، خیمه‌ی پیامبر اکرم (ص) است و اساس دشمن با جمهوری اسلامی آتش زدن و ویران کردن این خیمه است، دور خیمه بچرخید والله والله والله اگر این خیمه آسیب ببیند بیت رسول الله (ص)، مدینه، نجف اشرف، کربلا، کاظمین سامراء و مشهد باقی نمی‌ماند، قرآن آسیب می‌بیند همانطور که حضرت علی (ع) در اوج شکست جنگ احد که مسلمانان تمرد، کوتاهی و جنگ را رها کردند در آن شرایط حضرت علی (ع) پروانه وار دور سر پیامبر اکرم (ص) می‌چرخید و شمشیر می‌زد ده‌ها زخم برداشتند واز ولایت و پیامبر اسلام (ص) دفاع کردند.

منبع: ایرنا

304928