کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی شهرستان؛

آب شرب شهر و روستاهای خوی از منابع زیرزمینی تامین می‌شود

کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: آب شرب شهرستان خوی چه در بخش شهری و چه در بخش روستایی از منابع زیرزمینی (چاه و چشمه ) تامین می‌شود که مدیریت مصرف آب از اولویت‌های این شرکت است.
تصویر آب شرب شهر و روستاهای خوی از منابع زیرزمینی تامین می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، مجید خلخالی، اظهار داشت: سال‌جاری با افزایش بی‌سابقه دما، کاهش آبدهی چشمه‌ها و چاه‌های تامین آب مواجه هستیم و مدیریت مصرف در بخش خانگی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه آب ارزان‌ترین کالا در کشور است و به همین خاطر مردم به صورت بی‌رویه آن را مصرف می‌کنند، تصریح کرد: نقش کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای تامین سلامتی مردم، کمتر از تلاش مدافعان سلامت نیست و برای گذر از تنش آبی نیز نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم.

کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی افزود: سال جاری تمام ظرفیت‌ها و منابع آب شهرستان در مدار بهره ‌برداری قرار دارد تا آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان تامین شود.

خلخالی گفت: آب شرب شهرستان خوی چه در بخش شهری و چه در بخش روستایی از منابع زیرزمینی (چاه و چشمه ) تامین می‌شود که مدیریت مصرف آب از اولویت‌های این شرکت است.

وی برخورد با انشعابات غیرمجاز و مشترکان پرمصرف و بدمصرف را از برنامه‌های اساسی آب و فاضلاب عنوان و تصریح کرد: در همین راستا تمام توان خود را برای شناسایی انشعابات غیرمجاز و فرهنگ سازی در خصوص مدیریت مصرف آب گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/

304774

مطالب مرتبط