بیانیه انتخاباتی ستاد مدیران متخصص شهر تهران

ستاد مدیران متخصص شهر تهران از آحاد مردم دعوت می‌کند تا در انتخابات شرکت و در تعیین آینده خود تاثیرگذار باشند و با انتخاب شایسته خود به جریان‌های تازه نفس و مردمی رای دهند.
تصویر بیانیه انتخاباتی ستاد مدیران متخصص شهر تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، در بیانیه ستاد مدیران متخصص شهر تهران آمده است:

با سلام و درود به روح پاک شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافعان سلامت سلام به روح پاک و مطهرِ ، نماد مقاومت و میدان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند؛

باید با روحیه‌ای‌ بسیجی‌ یعنی‌ با «احساس‌ تکلیف‌، بدون‌ توقع‌، فداکارانه‌، بدون‌ خودنمایی‌ و برای‌ رضای‌ خدا» کار کرد و حتی‌ یک‌ روز را برای‌ خدمت‌ به‌ مردم‌ از دست‌ نداد.

ستاد مدیران متخصص شهر تهران با شعار ، ( نه به شورای شهر سیاسی ، رای ما به متخصصین شهری وارد عرصه انتخابات شده است.

انقلاب در مدیریت شهری آغاز شده است

برخی چه بخواهند و چه نخواهند پوست اندازی مدیریت ناکارآمد و پیر و فرسوده آغاز شده است و جوانان ، نخبگان، متخصصین کار را بدست خواهند گرفت و در گام دوم انقلاب جریان تازه نفس و جهادی پای کار آمده است.

ستاد مدیران متخصص شهر تهران ، پس از ۳ سال کار شبانه روزی و با کمک و همراهی نخبگان، متخصصین، پژوهشگران شهری و با برگزاری سمینارها و نشست‌های تخصصی در حوزه شهری به دنبال این بوده است که یک جریان تخصصی و غیر سیاسی در شورای شهر تهران رقم بخورد تلاش ما بر این است که بتوانیم در شورای شهر و شهرداری تهران تغییراتی به نفع شهر و شهروندان ایجاد کنیم و شهر تهران را به یک شهر مدرن و هوشمند توریستی تبدیل کنیم .

ما دیگر نخواهیم گذاشت سیاسیون برای شهر تهران تصمیم بگیرند و ما تهران را از دست سیاسی کاری نجات خواهیم داد و به مردم اطمینان میدهیم با رای به لیست متخصصین حتما اثرات فراوانی در تهران شاهد خواهیم بود ، ما طرح‌های فوق‌العاده و اثر گذاری به اجرا خواهیم گذاشت و برنامه ۴ ساله‌ای مدون برای شهر تهران داریم و که در غالب کتابی با عنوان مدیریت شهری، از برنامه‌های عملی و چشم انداز چهارساله آماده کرده‌ایم ، ما برای لحظه به لحظه حضور در این چهار سال شورا برنامه داریم.

درخواست بنده بعنوان رئیس شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شورای شهر تهران از مردم عزیز و مومن درخواست دارم تا برای یک بار هم که شده به مدیران متخصص حوزه شهری اطمینان کنند و با تحقیق و بررسی به شایسته‌ترین‌ها رای دهند.

304719