امام جمعه سنندج:

رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری تنها با انتخاب نامزد اصلح مسیر است

امام جمعه سنندج گفت: باید با مشارکت خود در انتخابات اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم تا ان شاء الله شاهد از بین رفتن مشکلات اشتغال، تورم و اقتصادی در کشور و استان باشیم.

تصویر رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری تنها با  انتخاب نامزد اصلح مسیر است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: 28 خردادماه سالجاری شاهد یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی و تاریخی در کشور هستیم.

امام جمعه سنندج گفت: مردم استان کردستان همواره در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی در رویدادهایی همانند انتخابات همیشه حماسه‌ساز بوده‌اند و بی‌شک امسال نیز مردم متدین و انقلابی این خطه حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: از سوی دیگر باید گفت که مشارکت پرشور و با بصیرت ملت ایران به نوعی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این نظام و انقلاب خواهد بود.

ماموستا رستمی بیان داشت: همچنین باید با مشارکت خود اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم تا ان شاء الله شاهد از بین رفتن مشکلات اشتغال، تورم و اقتصادی در کشور و استان باشیم.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مسئولان همواره به نوعی وامدار ملت و مردم هستند و باید خود را خدمتگزار جامعه بدانند، بنابراین انتظار همه ما از مسئولان این است که در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله دیگری که در این جا شایسته است که بیان شود، موضوع توجه و اهمیت به جایگاه و نقش قرآن کریم در جامعه اسلامی است، قرآن به عنوان مهمترین کتاب آسمانی مسیر درست را در مقابل ما قرار می‌دهد، لذا باید نسبت به انس بیشتر جامعه به ویژه نسل‌های جوان به قرآن کریم تلاش وافری داشته باشیم.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

304591