نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

انتخابات دژی مستحکم در برابر تهدیدهای نظامی و سیاسی دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: انتخابات در ایران اسلامی همانند دژی مستحکم در برابر تهدیدهای نظامی و سیاسی دشمنان عمل می‌کند.

تصویر انتخابات دژی مستحکم در برابر تهدیدهای نظامی و سیاسی دشمن است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان انتظامی استان کردستان اظهار داشت: انتخابات در ایران اسلامی همانند دژی مستحکم در برابر تهدیدهای نظامی و سیاسی دشمنان عمل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بنابراین شایسته است که برای برون رفت از فشاری‌های دشمنان انقلاب همه در این انتخابات حضور پرشور و تاریخی داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مردم کردستان در همه آزمون‌های ملی کارنامه‌ای درخشان دارند و قطعا در انتخابات 28 خردادماه نیز بار دیگر در این استان حماسه آفرینی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: از نیروهای امنیتی و انتظامی درخواست داریم که امنیت این انتخابات را به صورت کامل تامین کنند تا زمینه حضور هرچه باشکوه‌تر ملت ایران به ویژه مردم کردستان در این همه‌پرسی مهیا شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: همچنین از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم که با نظارت کامل سلامت این انتخابات را تضمین کنند تا زمینه بهره‌برداری و سواستفاده دشمنان را از بین ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی و کردستان باید ضمن حضور پرشور در پای صندوق‌های رای نسبت به انتخاب گزینه اصلح و انقلابی نهایت دقت را داشته باشند تا ان شاء الله شاهد اعتلای بیش از پیش این انقلاب و نظام الهی و مردمی باشیم.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

304417