مناظره فرصت مناسب قضاوت کاندیداها توسط مردم است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اشراف و آگاهی کامل نامزدها نسبت به مسائل کشور به خصوص حوزه اقتصاد و معیشت در مناظره نمایان می‌شود و مردم فرصت قضاوت دیدگاه‌های داوطلبان مختلف را دارند.
تصویر مناظره فرصت مناسب قضاوت کاندیداها توسط مردم است

پرویز اوسطی، نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون، در خصوص فضای انتخاباتی کشور در آستانه دور جدید انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مردم ایران همواره پایبند جمهوریت و اصول نظری نظام هستند.

اوسطی ادامه داد: نامزدهای این عرصه باید با رعایت اخلاق، قانون‌مداری و حرکت در بستر منطق و استدلال، بدون تخریب یکدیگر، زمینه حضور و مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

وی در خصوص مناظرات، افزود: مناظره نقش موثری در انتخاب فرد اصلح با برنامه‌های مطلوب دارد. اشراف و آگاهی کامل نامزدها نسبت به مسائل کشور به خصوص حوزه اقتصاد و معیشت در مناظره نمایان می‌شود و مردم فرصت قضاوت دیدگاه‌های داوطلبان مختلف را دارند.

این نماینده مجلس در رابطه با میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: باید یا شورآفرینی و ایجاد امید زمینه حضور مردم در انتخابات فراهم شود. ضمن این که نسبت به مشارکت مردم خوش‌بین هستیم.

اوسطی در پایان تاکید کرد: کشور متعلق به تمام مردم است و مسائل و مشکلات موجود باید با همکاری یکدیگر رفع شود.

304196