نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره‌ها اخلاق و شئونات را مدنظر داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نامزدهای ریاست جمهوری در زمان برگزاری مناظره‌ها اخلاق و رعایت شئونات فردی و اجتماعی را مدنظر داشته باشند.

تصویر نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره‌ها اخلاق و شئونات را مدنظر داشته باشند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در شورای اداری شهرستان سقز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال پیش در یکی از سخنرانی‌های خویش فرمودند که انسان‌ در بحث علم پیشرفت‌های زیادی کرده است ولی در بحث اخلاق هیچ پیشرفتی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به حواشی مناظره نامزدهای ریاست جمهوری در این روزها اشاره داشت و گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که رفتار برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در خور شان جامعه و نظام اسلامی نیست.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: در این مناظرات به عینه دیده می‌شود که برخی از نامزدها با بیان اینکه اهل فن و تخصص هستند، می‌خواهند خود را در بین دیگر رقبا سرتر و اولی‌تر نشان دهند که این به نوعی بداخلاقی انتخاباتی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: امیدواریم که انتخابات پیش رو به بهترین نحو ممکن برگزار شود تا مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مسئله‌ای که در انتخابات پیش رو برای همه به‌عنوان یک دغدغه و البته مطالبه دیده می‌شود، برگزاری یک انتخابات با معیارهای انقلابی و دینی است و امیدواریم که شایسته‌ترین فرد در این همه پرسی انتخاب شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود گفت: بنابراین از نامزدهای ریاست جمهوری درخواست داریم که برای رسیدن به هدف خود اخلاقیات را زیرپا نگذارند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

304190