امام جمعه موقت سنندج در گفت وگو با پرسون عنوان کرد:

تلاش گروهک‌های ضدانقلاب برای تحریم انتخابات در کردستان

امام جمعه موقت سنندج گفت: گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی در این ایام تبلیغات گسترده‌ای برای تحریم انتخابات در کردستان انجام می‌دهند، ولی تاکنون این تبلیغات توسط مردم این استان بی‌اثر مانده است.

تصویر تلاش گروهک‌های ضدانقلاب برای تحریم انتخابات در کردستان

ماموستا محمدامین راستی؛ امام جمعه موقت سنندج در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون اظهار داشت: انتخابات برای نظام مردمی همانند ایران، بسیار مهم و تاثیرگذار است و از همین رو دشمنان تلاش بسیاری برای بی‌فروغ جلو دادن آن دارند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: از سوی دیگر این انتخابات می‌تواند سهم بسزایی در برون رفت کشور از مشکلات کنونی داشته باشد، البته مشروط بر اینکه انتخاب ما یک انتخاب آگاهانه باشد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امیدواریم علیرغم این حجم عظیم از تبلیغات سو دشمنان علیه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، همانند ادوار گذشته شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای باشیم، زیرا تجربه به ما نشان داده است که تحریم انتخابات نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه خود بستر ایجاد مشکلات بزرگتر در کشور خواهد شد.

ماموستا راستی در ادامه تشریح کرد: با این وجود کسی نمی‌تواند منکر مشکلاتی که اکنون در کشور داریم باشد، بخشی از این مشکلات به تحریم‌ها برمی‌گردد و بخش دیگری از آن به سوء مدیریت دولتمردان، به هر حال باید با حضور خود در انتخابات و انتخاب یک فرد اصلح از این مرحله سخت تاریخی به سلامتی عبور کنیم.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به فعالیت گروه‌های معاند و ضدانقلاب در کردستان برای تشویق مردم به تحریم انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: در هفته‌ها و ماههای اخیر شاهد فعالیت‌های تبلیغی گروهک‌های معاند و تروریستی در کردستان بوده‌ایم، این گروه‌ها تمام تلاش خود را برای کاهش سطح مشارکت مردم کردستان در انتخابات پیش رو دارند و این مردم هستند که نباید فریب سخنان این عوامل فریب خورده استکبار را بخورند.

ماموستا راستی گفت: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون به عنوان طلایه‌داران انقلاب و نیز مرزدارانی غیور در مقابل جریان‌های نفاق ایستاده‌اند و چه در جبهه نظامی و چه فرهنگی همواره یار و یاور این نظام و انقلاب بوده و هستند.

ناصر عباسعلی َـ استان کردستان

303938