رئیس ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان یزد:

قهر مردم با صندوق های رای دشمنان را امیدوار می کند/انتخاب اصلح؛ راه نجات کشور

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گفت:  اگر مردم  با صندوق های رای قهر کنند دشمن را امیدوار کرده و در صورتی که حضور پرشور مردم را در انتخابات داشته باشیم شاهد کاهش فاصله های طبقاتی خواهیم بود.
تصویر قهر مردم با صندوق های رای دشمنان را امیدوار می کند/انتخاب اصلح؛ راه نجات کشور

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محسن ابوترابی و اعضای این ستاد با جمعی از اصناف و بازاریان استان یزد دیدار و گفت و گو کردند.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان یزد در این نشست با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، قانونی و انسانی است گفت: شهر یزد همیشه در طول تاریخ میراث بزرگانی بوده که از صداقت و پاکی برخوردار بوده و ما امروز مفتخریم که میراث دار این بزرگواران هستیم.

ابوترابی بیان کرد: مشکلات اصلی مردم امروز ما معیشت و اقتصاد است و معتقدیم که باید به کسی رای بدهیم که بتواند مشکلات مردم را حل کند البته این مهم در گرو انتخاب فرد اصلح است

مسئول ستاد مردمی انتخابات آیت الله رئیسی در استان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اولین شعار ایت الله رئیسی اخلاق مداری و کرامت انسانی است و تاکنون نیز شاهد این فضیلت اخلاقی از سوی ایشان بوده ایم.

ابوترابی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات از جمله رانت ها و فساد در دولت ها بوده وهمین مشکلات نیز باعث بوجود امدن خود تحریمی ها شده که امروز ما باید با انتخاب صحیح این مشکلات را حل کنیم.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گفت: اگر مردم با صندوق های رای قهر کنند دشمن را امیدوار کرده و در صورتی که حضور پرشور مردم را در انتخابات داشته باشیم شاهد کاهش فاصله های طبقاتی خواهیم بود.

وی افزود: فعالیت صادقانه آیت الله رئیسی در قوه قضائیه و همچنین آستان قدس رضوی گواهی بر حضور خدمت مدارانه آیت الله رئیسی بوده است و امیدواریم امروز نیز با حضور پرشور مردم و انتخاب ایشان شاهد برطرف شدن بسیاری از این مشکلات باشیم.

ابوترابی خاطرنشان کرد: ما امروز نیازمند امید در جامعه هستیم و باید با انتخاب اصلح در این مسیر گام برداریم و نتیجه کار رفع مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

303703