علی سیاهوشی فعال اجتماعی و رسانه ای:

آیت الله رئیسی مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران را می شناسد

امروز جامعه تشنه عدالت خواهی و فساد ستیزی است و اگر کسی میخواهد خدمتی به ملت بزرگ و نجیب ایران بکند باید از این منظر به مشکلات کلان کشور نگاه کند.
تصویر آیت الله رئیسی مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران را می شناسد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی سیاهوشی فعال اجتماعی و رسانه ای و عضو خانواده شهدای کشورمان با اشاره به اینکه خانواده بزرگ شهدا ، ایثارگران و جانبازان کشور همواره خود را در خط انقلاب و اسلام می دانند تصریح کرد: آیت الله رئیسی با توجه به اینکه در یک خانواده مذهبی و ضعیف از نظر مالی رشد کرده به خوبی با مشکلات و مطالبات خانواده شهدا و ایثارگر آشنا است و لذا از نظر من نامزد اصلح برای ریاست جمهوری است.

وی پاک دستی،عدالت خواهی و فساد ستیزی را سه مشخصه آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: امروز جامعه تشنه عدالت خواهی و فساد ستیزی است و اگر کسی میخواهد خدمتی به ملت بزرگ و نجیب ایران بکند باید از این منظر به مشکلات کلان کشور نگاه کند. معتقدم دکتر رئیسی با تجربیات گرانبهایی که در دوران طولانی خدمت خود در پست های مختلف قوه قضاییه بدست آورده بخوبی می تواند مقوله عدالت خواهی و فسادستیزی را در کشور نهادینه کند.

عضو ستاد حامیان آیت الله رئیسی (سحر) اضافه کرد: مقام معظم رهبری همیشه بر مقولات عدالت پروری و توجه به معیشت مردم تاکید داشته اند اما متاسفانه تاکنون این مطالبات بحق بر زمین مانده و معتقدم مطالبات معظم له تنها با تدبیر و دستان پرتوان آیت الله رئیسی تحقق پیدا می کند.

303651