جانشین معاونت عمرانی شهرداری:

پروژه زیرگذر افسران گرگان 30 درصد پیشرفت داشته است

جانشین معاونت عمرانی شهرداری گرگان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه زیرگذر افسران به انجیراب، گفت: پیش‌بینی می‌شود ظرف ۴ تا حداکثر ۵ ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.
تصویر پروژه زیرگذر افسران گرگان 30 درصد پیشرفت داشته است

به گزارش سایت خبری پرسون از گلستان، روزبه کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌هایی که مردم محلات انجیراب و افسران گرگان بعد از اجرای پروژه بلوار خلیج‌فارس نسبت به مشکلات رفت‌وآمد داشتند، شهرداری تصمیم گرفت که یک زیرگذر را برای سهولت رفت‌وآمد مردم در این منطقه ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شده است، افزود: این پروژه با دو رمپ ۸۶ متری ساخته می‌شود.

جانشین معاونت عمرانی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: برآورد اولیه برای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان بوده و پیش‌بینی می‌شود اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، پروژه ظرف مدت ۴ تا حداکثر ۵ ماه دیگر به بهره‌برداری برسد.

کریمی با اشاره به اینکه در این پروژه تنها یک مورد تعریض انجام شده است، گفت: حدود ۵۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های ترافیکی در شهر را شهرداری به تنهایی اجرا نمی‌کند، تصریح کرد: پروژه ساماندهی میدان بسیج در شورای ترافیک گرگان تصویب شد و شهرداری آن را اجرا کرد.

جانشین معاونت عمرانی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: بعد از اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان بسیج تاکنون هیچ تصادف منجر به فوتی در این محل رخ نداده است.

منبع:ایسنا

303470