آمار و ارقام تقابل ایران و بحرین به روایت پرسون؛

اسکوچیچ طلسم منامه را می شکند؟

هواداران فوتبال ایران اگرچه خاطرات خوبی از بازی مقابل بحرین در تهران دارند اما در 6 مرتبه ای که بحرینی ها میزبان بوده اند، تیم ایران به پیروزی نرسیده است
تصویر اسکوچیچ طلسم منامه را می شکند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم های ملی ایران و بحرین از ساعت 21 روز دوشنبه در دیدار برگشت رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می روند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین تا کنون ۱۸ بار به مصاف هم رفته اند که از این تعداد 6 بار بحرین میزبان بوده است. در 18 تقابل ایران و بحرین، ۸ برد و ۵ شکست نصیب تیم ملی کشورمان شده است. از این تعداد، پنج دیدار دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. تیم ملی ایران در 18 دیدار روبرو ۳۲ مرتبه دروازه بحرین را باز کرده و البته ۱۳ گل هم خورده است.

از میان سرمربیان تیم ملی کی روش با کسب 2 پیروزی و 2 تساوی و برانکو با ثبت 2 برد و یک تساوی بهترین نتیجه را کسب کرده اند. از طرف دیگر علی دایی و ویلموتس در تنها مرتبه ای که به عنوان سرمربی تیم ملی مقابل بحرین قرار گرفته اند تن به شکست داده اند.

در 6 مرتبه ای که بحرینی ها میزبان بوده اند، تیم ایران به پیروزی نرسیده است. در این دیدار ها ملی پوشان کشورمان ۴ شکست را تجربه کرده و تنها ۲ بار مقابل بحرینی‌ها در زمین این تیم به تساوی رسیده اند که اصلا آمار خوبی نیست.

بحرین در حالی دیدار رفت را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت که در دیدار برگشت و به صورت ناجوانمردانه میزبان است. اسکوچیچ حالا یازدهمین سرمربی تیم ملی ایران است که شاگردانش باید به مصاف بحرین بروند. بدون شک دراگان بدنبال طلسم شکنی در منامه است تا با پیروزی در این مسابقه راه خود را برای صعود هموار کند.

303393