حسین کعبی در گفت‌وگو با پرسون:

باخت به بحرین در کارنامه ورزشی ام ندارم

حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار با بحرین و راه‌های پیروزی در این رقابت صحبت کرد
تصویر باخت به بحرین در کارنامه ورزشی ام ندارم

حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت خبری پرسون درباره بازی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی فوتبال بحرین گفت: به نظرم این بازی 6 امتیازی محسوب می شود و از حساسیت بالایی برخوردار است. تیم ملی فوتبال بازی اول خود را با موفقیت به پایان رساند و 3 بازی دیگر دارد که باید بازی به بازی جلو برود.

کعبی ادامه داد: ان شا الله اگر تیم ملی فوتبال بتواند 3 امتیاز بازی با بحرین را به دست آورد در آن صورت می تواند با خیال راحت 2 بازی بعدی خود را انجام بدهد و ملی پوشان با تمرکز کامل به مصاف تیم ملی عراق می‌روند.

کعبی درباره راهکارش برای جلوگیری از جنگ روانی بحرینی‌ها گفت: بازیکنان تیم ملی باهوش و باتجربه هستند و نیمی از ملی‌پوشان در اروپا بازی میکنند. به نظرم بازیکنان ما دنبال حاشیه و درگیری نیستند. مربیانی همانند هاشمیان و باقری بزرگ تیم ملی هستند و به طور حتم آنها با بازیکنان صحبت و راهنمایی لازم را خواهند داشت.

قطعا اگر تیم ملی بحرین از ما جلو بیفتدکارمان سخت می شود چون بازیکنان بحرین خودشان را به زمین می اندازند و وقت بازی را تلف می‌کنند. ملی پوشان ما از دقیقه اول تا دقیقه 90 باید تمرکز داشته باشند تا بتوانند برنده بازی شوند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر خدای نکرده تیم ملی فوتبال عقب بیفتد کارش به خصوص برابر بحرین سخت می‌شود. بازیکنان تیم ملی تکنیکی هستند و بحرینی ها ملی پوشان ما را میزنند و آنها را عصبی می‌کنند و درگیری به وجود می آورند تا بازی را بخوابانند.

او درباره اینکه خاطرهای از بازی با تیم ملی بحرین دارد، گفت: خاطره زیاد دارم و تاکنون در کارنامه‌ام باخت برابر بحرین نداشتم و بهترین خاطره‌ام محسوب میشود. خاطره بدی که از بازی با بحرین دارم درگیری مهدوی کیا و دایی با بحرینی‌هاست که در جریان بازیهای آسیایی چین رخ داد. همچنین آنها پرچم عربستان را بالا بردند و بازیکنان ما را تحریک کردند.

کعبی درباره اینکه تیم ملی فوتبال می تواند برابر تیم ملی بحرین پیروز شود، گفت: مطمئن باشید ما میتوانیم بحرین را شکست بدهیم. اگر به واقعیت فوتبال نگاه کنیم، زشت است درباره بردن تیم های بحرین، سنگاپور و مالزی صحبت کنیم. تیم ملی فوتبال کشورمان الان تیم دوم آسیا است، در گذشته تیم اول آسیا بودیم. به نظرم تیم ملی فوتبال ما آن قدر بازیکنان بزرگی دارد که آرزوی هر مربی این است که یکی از این بازیکنان را داشته باشد. حتی نفرات ذخیره تیم ملی بهتر از بازیکنان اصلی هستند و مهره های اصلی شباهت زیادی به نیمکت نشینان دارند و ما 2 تیم ملی فوتبال داریم. به هر حال فوتبال پیشرفت کرده است و هر کس بتواند در طول 90 دقیقه خوب بازی کند به طور حتم برنده بازی می شود.

حسین کعبی فوتبالیست کشورمان درباره اینکه تیم ملی فوتبال می‌تواند از گروهش صعود کند، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال باید بازی به بازی جلو برود و کار سختی پیش رو داریم. پیروزی در بازی اول را باید فراموش کنیم و تمرکزمان روی بازی با بحرین باشد تا این بازی را برنده شویم. هر بازی حکم فینال برای تیم ملی فوتبال دارد. ان شا الله اگر بتوانیم 3 امتیاز بازی با بحرین را بگیریم در آن صورت سرمربی تیم ملی می تواند در بازی سوم از بازیکنان ذخیره استفاده کند تا بازیکنان اصلی برای بازی با عراق آماده شوند.

303417

مطالب مرتبط