انتقاد تند تولیت آستان قدس از تهمت‌های ‌برخی کاندیداها

تولیت آستان قدس رضوی با انتقاد شدید از اهانت و توهین برخی کاندیداها ‌به رقبای خود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر برای ادای تکلیف آمده‌اید، چرا این همه دروغ و اهانت می‌کنید؟
تصویر انتقاد تند تولیت آستان قدس از تهمت‌های ‌برخی کاندیداها

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی‌ با اشاره به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور، اظهار داشت: مردم مشکلات و گلایه‌هایی دارند که بسیاری از آنها نیز به حق است، اما این نباید باعث شود که ما کنار بکشیم، روحانیون باید سخنان و گلایه‌های مردم را گوش دهند، باید سنگ صبور مردم باشند، درد و دل‌های مردم را بشنوند و احساس همراهی و همدردی کنند، اما توجیه مردم در دفاع از انقلاب، اسلام و نظام اسلامی مسئله‌ای نیست که بتواند تحت شعاع مشکلات، گلایه‌ها و شکایت‌ها قرار گیرد.

وی افزود: آیا اگر با انتخابات قهر کنیم به نفع ما است؟ اگر صندوق‌های رأی خلوت باشد و آن حضور حداکثری که رهبری معظم انقلاب همواره بر آن تأکید دارند، محقق نشود چه کسی صدمه می‌بیند؟ اشخاص و مسئولین صدمه نمی‌بینند، این اسلام است که صدمه خواهد دید.

تولیت آستان قدس رضوی با انتقاد شدید از اهانت و توهین برخی کاندیداها ‌به رقبای خود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر برای ادای تکلیف آمده‌اید چرا این همه دروغ و اهانت می‌کنید؟

منبع: تسنیم

303358