مناظرات انتخاباتی جای متلک پرانی نیست

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات بایددر تراز مردم فهیم کشور ظاهر شوند.
تصویر مناظرات انتخاباتی جای متلک پرانی نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، علی کریمی فیروزجایی عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری اولین مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری در روز گذشته، گفت: مناظرات انتخاباتی جای توهین و متلک پرانی به نامزدها نیست.

وی فرافکنی و پرداختن به حواشی را در مناظرات وهن مردم دانست و افزود: کسانی که باید بابت عملکرد ضعیف خود در اداره کشور و فشارهای اقتصادی به مردم پاسخگو باشند، الان به توهین وتخریب روی آوردند.

نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان به افکار عمومی، عنوان کرد: عاملان وضعیت اسفبار اقتصادی امروز کشورنباید بجای پاسخگویی به رفتارهای غیر اخلاقی روی آورند.

کریمی فیروزجایی ضرورت توجه نامزدهای انتخاباتی به قانونگرایی را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: توهین ، تخریب و فرافکنی برخی از نامزدها وحامیان آنها شیوه نخ نما وفرسوده ای است که در عرصه سیاسی امروز جوابگو نیست.

این نماینده مجلس با تاکید بر اهمیت توجه به اخلاق مداری در رقابت‌های انتخاباتی افزود: در مرحله نخست مناظرات انتخاباتی نامزدهایی که از مرزهای اخلاق و قانون عدول نکردند، نمره قبولی از مردم گرفتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: رعایت اخلاق و قانون در مناظرات آینده معیار سنجش صلاحیت نامزدها در نزد مردم و عرصه رقابت‌ها است.

عضو هیات رئیسه مجلس اعتماد عمومی را مهمترین سرمایه کشور دانست وافزود: خدشه به اعتماد عمومی در جریان رقابت‌های انتخاباتی گناه نابخشودنی است عرصه انتخابات باید عرصه رقابت دیدگاه‌ها وبرنامه ها باشد.

303345