کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

اتحاد محور مقاومت تجاوزگران را از پای درمی‌آورد/ زمین‌گیر شدن آل سعود در جنگ یمن

در حال حاضر در جنگ یمن شاهد این هستیم که رژیم آل سعود در باتلاق فرو رفته است و نمی‌تواند برای خروج از این باتلاق راهکاری پیدا کند. یمنی‌ها هر چند وقت یکبار برگ جدیدی را از این مبارزه، ایستادگی و مقاومت رو می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به هدف قرار دادن نقاط مهم اقتصادی، نقاط مهم نفتی مثل آرامکو و نقاط مهم نظامی توسط موشک‌های مختلف با بردهای مختلف، اشاره کرد.
تصویر اتحاد محور مقاومت تجاوزگران را از پای درمی‌آورد/ زمین‌گیر شدن آل سعود در جنگ یمن

عماد نجار کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص هشدار انصارالله مبنی بر عملیات فلج‌کننده در خاک عربستان عنوان کرد: از فروردین ماه سال 1394 اقدامی غیرقانونی، متجاوزانه و جنایتکارانه از سوی رژیم آل سعود و همپیمانانش علیه ملت یمن صورت گرفت.

نجار ادامه داد: این اقدام واکنش‌هایی را از سمت یمنی‌ها به همراه داشت که از جمله این واکنش‌ها تشکیل یک نیروی مردمی برای مقابله با تجاوزگری‌های رژیم آل سعود و همپیمانانش بود. ارتش یمن نیز در کنار این نیروی مردمی ایستاد و دلاورانه از خاک یمن دفاع و تداوم اشغالگری‌ها و تجاوزگری‌ها جلوگیری می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در جنگ یمن شاهد این هستیم که رژیم آل سعود در باتلاق فرو رفته است و نمی‌تواند برای خروج از این باتلاق راهکاری پیدا کند.

محور مقاومت در تمام نقاطی که وجود دارد به طور زنجیروار به هم متصل هستند و این اتحاد پابرجا و مستحکم است و روز به روز قدرت این محور در حال افزایش است

این کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار داشت: یمنی‌ها هر چند وقت یکبار برگ جدیدی را از این مبارزه، ایستادگی و مقاومت رو می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به هدف قرار دادن نقاط مهم اقتصادی، نقاط مهم نفتی مثل آرامکو و نقاط مهم نظامی توسط موشک‌های مختلف با بردهای مختلف، اشاره کرد.

وی همچنین تشریح کرد: بسیاری از کارشناسان غربی به این نظریه رسیده‌اند که یکی از اهداف تجاوز به یمن و کشتار ملت یمن جلوگیری از پیوستن مردم یمن به حلقه‌های مقاومت منطقه‌ای است اما آنچه که در بیش از 6 سال گذشته شاهد بودیم این است که ملت یمن نه تنها توانستند پایداری خود را به اثبات برسانند و از خاک خودشان دفاع کنند بلکه خواسته‌های خود را در این مقاومت و ایستادگی اعلام می‌کنند.

عماد نجار در پایان گفت: نکته قابل توجه این است که محور مقاومت در تمام نقاطی که وجود دارد به طور زنجیروار به هم متصل هستند و این اتحاد پابرجا و مستحکم است و روز به روز قدرت این محور در حال افزایش است.

303256

مطالب مرتبط